Forum: Vuxenpoäng

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> Vuxenpoäng

Sidor: 1

Till botten

LadyFrost 22:25 - 21:a Februari 2007 | Post #1
Medlem
Inlägg: 300


Skicka PM

Idag har jag plockat vuxenpoäng. Till att börja med började skoldagen redan vid 08 och jag var där (att jag sedan hamnade i lysator och inte gjorde ett dugg fram till lunch är ovidkommande)! Efter en logiklabb med Tarski’s World (vilken UNDERBAR liten applikation, det måste finnas någon fri klon…) och designande av en enkät släpade jag mig ner till Hemköp och postade papper om bostadsbidrag (jaja, en månad sent är inte mycket) och handlade. Väl hemma lagade jag lasagne, diskade och tvättade! Ni ska vara djupt imponerade av hur väl jag tar hand om mitt liv.

Räddade min stackars ros från uttorkningsdöden igår IGEN, tredje gången nu. Börjar få dåligt samvete för att jag glömmer bort den…

En förkylning greppade mig med all sin kraft i fredags, och jag snörvlar och hostar ännu. Jag känner mig inte så jättesjuk, men tillräckligt för att inte våga träna, ifall det skulle bli värre igen. Saknar ju-jutsun kraftigt när jag inte får mina två pass teknik-och-skratt-och-jobbigt-och-kul-och-dö-på-mattan-efteråt.

Sidden och jag börjar få kontakt ordentligt nu! Jag är förkyld, så jag vågar inte hantera honom så mycket ifall att jag skulle smitta, men idag fick jag klappa honom lite lätt när han smaskade på en godbit han fick. Kort sagt börjar han bli social och mysig :)

Jag har snart bott här i min färgglada lägenhet med vacker utsikt i en månad. På den tiden har jag bland annat druckit ett halvt hekto kanel-äpple-te, och i det teet haft 39 sockerbitar. Känns sunt. Tekonsumtionen sker mestadels framför datorn, som numera spelar mycket musik från TV-serien Scrubs som ingen i min närhet har undgått att förstå att jag är något besatt av. Klockan runt elva måndag-torsdag på kanal 6 får jag möta Elliot, Carla, J.D., Tuck, Dr Cox och alla de andra underbara karaktärerna i en av de mest vrickade serier jag stött på. Det är det perfekta sättet att varva ner på efter en lång dag.

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
and just forget the world?



-------------------------
Frihetskämpe



Hetzz 11:12 - 22:a Februari 2007 | Post #2
Medlem
Inlägg: 516


Skicka PM
helt klart 4 vuxenpoäng av 5 möjliga Smiley

-------------------------





Sidor: 1

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> Vuxenpoäng
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen