Forum: Välkommen, välkommen hem

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> Välkommen, välkommen hem

Sidor: 1

Till botten

LadyFrost 23:25 - 6:e Februari 2007 | Post #1
Medlem
Inlägg: 300


Skicka PM
Säng och skrivbord

Och välkommen hit. Hit till mitt nya hemma. Här finns alltid plats för en vän som känner för att ta en kopp te och titta på utsikten, eller kanske äta popcorn och glo på film. Alla kartonger är uppackade och rummet är mysigt inrett. Det är inte en sådan orgie i färger som befarades, utan en ganska snygg lagomighet. Jag saknar bara lite tavlor och foton för att ytterligare personligifiera lägenheten. Väggen över sängen ekar tom och skriker efter bilder.

Och Sidden saknas fortfarande. Sidden, som kommer imorrn. Min sötnos som jag väntat mig knasig på. I kylen och frysen finns Sid-mat, och ett hyllplan i min bokhylla är fylld med hamstersaker. Längtan.

Pytteminikök

Min ros har snart överlevt en vecka av mitt ömma omhändertagande, och den ser faktiskt ut att må bra! H,,PNA gott folk, jag har INTE haft ihjäl en blomma… De fem gröna pryttlarna i fönstret verkar också må förvånansvärt bra. Titta mamma, jag KAN bo själv! Jag både äter och vattnar blommor!

Jag måste bara säga scrubs för er som ännu inte upptäckt denna underbara serie. Går måndag-torsdag (tror jag) någon gång runt 23 på kvällen. Man missar den inte, så enkelt är det. Den är grymt beroendeframkallande.



-------------------------
Frihetskämpe



Hetzz 15:04 - 7:e Februari 2007 | Post #2
Medlem
Inlägg: 516


Skicka PM
på tv? är du galen? det inkluderar ju reklampauser :| väldigt trevlig serie Smiley

-------------------------





FunkyChicken 20:51 - 7:e Februari 2007 | Post #3
Nyhetsredaktör
Inlägg: 800


Skicka PM
Eh, har sett att sexan sänder dubbelavsnitt sent på kvällen, antar att det är vad du menar... men de är ju typ fem ...R gamla?
(plötsligt finns två trådar om scrubs? men jag håller med föregående talare - väldigt trevlig serie Smiley




LadyFrost 21:47 - 7:e Februari 2007 | Post #4
Medlem
Inlägg: 300


Skicka PM
Jag har ingen koll på åldern, eller i vilken ordning man ska se dem, men jag tycker om dem Smiley Det spelar inte så stor roll vad som händer så länge jag får J.D.'s filosoferingar i bakgrunden till det som händer. Smiley

-------------------------
Frihetskämpe



Hetzz 21:51 - 7:e Februari 2007 | Post #5
Medlem
Inlägg: 516


Skicka PM
scrubs är lite skumt då man inte nödvändigtvis behöver se avsnitten i följd för att förstå ett avsnitt, men det finns ju ändå saker som händer genom flera avsnitt.

låter det som en dålig eller bara allmänt virrig förklaring? kontakta help desk.

:D


ont: ser niiice ut, är det en liknande(eller identisk) lägenhet som jag var och besökte dig och oz i? (btw bor nån av er kvar där?)

-------------------------





ozamosi 22:10 - 7:e Februari 2007 | Post #6
Administratör
Inlägg: 1129


Skicka PM
Båda har flyttat - ladyfrost bor i huset där vår tvättstuga låg (mao huset bredvid), och jag har flyttat riktigt långt - jag bor på andra sidan vägen (myyycket närmre centrum Smiley )

-------------------------
Ljusblå



Hetzz 22:16 - 7:e Februari 2007 | Post #7
Medlem
Inlägg: 516


Skicka PM
ahh göttigt Smiley

-------------------------





LadyFrost 08:41 - 8:e Februari 2007 | Post #8
Medlem
Inlägg: 300


Skicka PM
    Citat av Hetzz:

ont: ser niiice ut, är det en liknande(eller identisk) lägenhet som jag var och besökte dig och oz i?


Hell no, det här är en pyttepytteetta Smiley Jag har 26 kvm att sprida ut mig på. Och jag har finare utsikt än ozamosi!

-------------------------
Frihetskämpe



Sidor: 1

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> Välkommen, välkommen hem
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen