Forum: Hjulen snurrar

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> Hjulen snurrar

Sidor: 1

Till botten

LadyFrost 22:25 - 23:e Januari 2007 | Post #1
Medlem
Inlägg: 300


Skicka PM

Allt fortare rinner tiden. Allt kortare tid har jag kvar till allt som skulle gjorts. Kenai är täckt av papper till bostadsbidrag och adressändring, och kartongerna som borde ha packats gör det inte själva. Varje dag kommer och går i ett intensivt tempo.

Hela världen snurrar en del efter ett framåtfall. Jag har inte dansat och hoppat fram som jag brukar de senaste dagarna. En och en halv timme av tortyr och total lycka, där teknikträning, lekar och fys flyter ihop till en enda röra ger vissa rörelsesvårigheter dagarna efter. Ju-jutsun. Varför gick jag inte dit förra terminen? Fötterna på mattan, dra åt knuten på bältet och Hachime - det här är livet.

Genomskinlig plast som smakar trevligt utan att smaka någonting, och ett leende värdigt en tuggummireklam. Ingen metall mer än en liten tråd bakom tänderna i underkäken. Ett leende av nästan-symmetri-men-inte-helt, som jag nästan förälskat mig i. Tre år var det värt. Klart värt.

Syntaxdelen av den vederhemska lingvistiktentan kom och gick och blev godkänd. Däremot noterades ett bottenrekord på semantikdelen, med 6.5p av 25 möjliga. Hör jag någon säga “komplettering”? Hell yeah.

I morgon placerar jag mig på en buss till Motala för att träffa hamstrar och uppfödare, och handla hamstersaker. Mañana, mañana.

Jag pusslar vidare



-------------------------
Frihetskämpe



ozamosi 23:16 - 23:e Januari 2007 | Post #2
Administratör
Inlägg: 1129


Skicka PM
OH! Jag har kommit längre än dig! Jag har adressändrat! Smiley

Du måste komma hit och hämta dina grejer någon dag, btw Smiley

-------------------------
Ljusblå



Kanye 10:56 - 24:e Januari 2007 | Post #3
Medlem
Inlägg: 130


Skicka PM
Två par i bråk :E

-------------------------
Motiverar?



LadyFrost 18:15 - 24:e Januari 2007 | Post #4
Medlem
Inlägg: 300


Skicka PM
Kanye: Två par? Jag och ozamosi bråkar inte, vi bara flyttar Smiley Men ja, jag ska packa och flytta mina saker först, för den som blir kvar sist får flyttstäda...

-------------------------
Frihetskämpe



Sidor: 1

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> Hjulen snurrar
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen