Forum: Juloraklet - er guide i presentkaoset

Forum huvudsida -> Övrigt -> Juloraklet - er guide i presentkaoset

Sidor: 1

Till botten

LadyFrost 18:27 - 10:e December 2006 | Post #1
Medlem
Inlägg: 300


Skicka PM
Kryper julafton allt närmare utan att du lyckats komma på en ända julklapp till dina nära och kära? Gör "Jingle Bells" dig stressad och mordisk snarare än lugn och snäll? Då är det dags att rådfråga juloraklet! Beskriv personen du inte kommer på någon present till, ange ett prisintervall och klicka på skicka så ska vi se om juloraklet kan komma på Den Perfekta Gåvan...

-------------------------
Frihetskämpe



Independence 18:47 - 10:e December 2006 | Post #2
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Far: Gillar ljudanläggningar, stereos, förstärkare, högtalare och allt sånt. Köper jag något av det kommer det troligtvis bli fel eftersom han vet mycket bättre vad som är bra osv Smiley
Han brukar också surfa på forum, ladda ner torrents, lyssna på musik, spela gitarr och se på TV. ~50 år

Mor: Gillar att måla, sy, gå ut och gå och diverse andra flummiga saker. Tror hon samlar på porslin och andra galna saker. ~50 år

Syster: Syns inte mycket av henne, bor i Ryd och studerar på två orter samtidigt, samtidigt som hon alltid har minst två extrajobb. ~21 år

Har ingen aning om något till någon. Var dock nyttigt att skriva beskrivningarna, nu vet jag ju vad dom gillar för saker när jag tänkt efter lite Smiley

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





LadyFrost 19:02 - 10:e December 2006 | Post #3
Medlem
Inlägg: 300


Skicka PM
Ok, syster på rak arm: Någonting nedlugnande och avslappnande - har hon badkar så är badsalt/badbomber eller liknande ett givet val, annars kanske doftljus (om hon inte är allergisk), prenumeration på en tidning som skulle intressera henne, en filt + choklad + en bok att nyttja tillsammans...

Far: samma som syster - tidningsprenumeration? Eller om du kan hitta en bok om ljudsystem som du tror är på rätt nivå för honom. Annars kan det vara skönt att pyssla med något annat än sitt intensivaste intresse ibland - har du möjlighet att ge din mamma och pappa presentkort på en gemensam middag på en mysig resturang? Notböcker med gitarrackord.

Mor: En intressant bok, antingen om hennes intressen eller om något psykologiskt - jag hittade en på akademibokhandeln som handlade om mänskligt tal som kanske skulle roa? Förstår du tanken?

Annars är bilder på en själv av någon outgrundlig anledning alltid populärt. Anlita någon med kamera och skrivare (mig).

-------------------------
Frihetskämpe



Sidor: 1

Forum huvudsida -> Övrigt -> Juloraklet - er guide i presentkaoset
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen