Forum: Nu är det klippt

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> Nu är det klippt

Sidor: 1

Till botten

HärJ 19:17 - 31:a Augusti 2006 | Post #1
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
Nu har det hänt. Om jag hade haft en kamera(varför har jag inte det?) så hade ni fått se mig. Jag har 1,5mm rakt över. Det skulle ha varit 3mm men han som rakade tog fel munstycke.

Denna vecka i kronans tjänst har varit oförskämt slapp. Hade kvällspermis i måndags. Det slutade med en full herj som raggla hem från Enköpings stadskärna. Väldigt trevligt dock. Mindre trevligt dagen efter kl.5:30.

Resten av veckan har vi haft sjukvårdstjänst. Igår kastade vi handgranat 56 och idag skjöt vi pek. Annars har hela veckan gått i det sprutande blodets tecken.

På väg hem så var det några som tittade skumt på mig. Kan bero på kombinationen Marschkänga 90 och min rakade skalle, men jag är inte säker. Hon som satt brevid mig sträckan Stockholm - Linköping tittade konstant ut genom fönstret och verkade inte veta att jag var där Smiley

För övrigt kan jag meddela att handgranater är coolare på film än i verkligheten.

Klart slut!

EDIT: Glömde meddela att jag rökt pipa. Mycket trevligt.

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!

Senast redigerad 20:37 - 31:a Augusti 2006


nibbo 20:46 - 31:a Augusti 2006 | Post #2
Administratör
Inlägg: 446


Skicka PM
Låter väldigt roligt! Jag har levt på skolcafeterians baguetter (stavning?) denna vecka Smiley

-------------------------
Ja! Det är en ,,KTA pungsvansknapp på min avatar!



FunkyChicken 20:50 - 3:e September 2006 | Post #3
Nyhetsredaktör
Inlägg: 800


Skicka PM
Jag tjuvlånar HärJs blogg igen och meddelar att jag återvänt till den verkliga (elektroniska) världen efter ännu en lång frånvaro. Hyresvärlden orkade nämligen inte bryta upp väggarna och dra om sladdarna (eller nåt) efter att de konverterat en fd tvårumslägenhet till studentboende, så jag sitter på min rumskompis comhemabonnemang med ett gammalt modem som nån hade liggande... Smiley Det går läskigt långsamt, men ändå.

För övrigt har jag just klarat av Uppsalas teknolognollning - Sveriges största med en budget på ett par miljoner. Imorgon börjar allvaret, eller hur man ska säga.

Påtal om skola så har datorföreningen, Update, en tokigt häftig samling av gamla tungviktsdatorer, men roligast var nog burken som kan hårdvarutolka lispkod. Något för Härj kanske?

Kram på er alla Blinkenlightsare!




HärJ 21:01 - 3:e September 2006 | Post #4
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
sluta stjäla min blogg Smiley

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!

Senast redigerad 21:29 - 3:e September 2006


Hetzz 11:19 - 4:e September 2006 | Post #5
Medlem
Inlägg: 516


Skicka PM
hehe Smiley

herj, hörde på ryktesvägar att du kanske skulle befinna dig i sekten idag. Hade vart guld att få träffa dig, men jag har lite arbete att göra här hemma. Smiley

Vi får ta det nästa gång du är hemma Smiley

btw: detta får mig att tänka på att det kanske skulle vara trevligt att ha någon slags BL-träff när alla människor lyckas pricka in en ledig dag samtidigt. (dvs den måste planeras mer än 1-2 veckor innan antar jag)

-------------------------





HärJ 16:20 - 4:e September 2006 | Post #6
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
jag har börjat bli stammis i sekten, var där både idag och i fredags Smiley
vi får ta det nästa helg istället.

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!



Hetzz 16:36 - 4:e September 2006 | Post #7
Medlem
Inlägg: 516


Skicka PM
jag har varit i sekten fler gånger än billgren har vart i skolan Smiley

var där 2½h innan skolan öppnade dörrarna första veckan Smiley då fick man vänta lääänge tills man kunde lägga sig i en soffa och sova Smiley
men förra veckan var det lite snålt med besök... imorn kommer jag förbi efter min körlektion Smiley men då är ju inte du där :'(



-------------------------





FunkyChicken 18:25 - 4:e September 2006 | Post #8
Nyhetsredaktör
Inlägg: 800


Skicka PM
Funky kanske kommer hem nån måndag eller tisdag i början av oktober, verkar lite glesare med föreläsningar då... vi får se.
<3 sekten




Sidor: 1

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> Nu är det klippt
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen