Forum: MP3-spelare stulen

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> MP3-spelare stulen

Sidor: 1

Till botten

Celeron 18:42 - 19:e Januari 2006 | Post #1
Medlem
Inlägg: 418


Skicka PM
Då har det hänt! Min MP3-spelare som jag fick i julklapp har blivit stulen. Just nu är jag bara förbannad på dom som inte har bättre saker för sig än att rota i andras jackfickor och är för lata för att skaffa sig ett jobb och tar andras saker istället! Jag tänker göra en polisanmälan, även om det inte leder till något. Smiley

-------------------------
Det viktigaste är att ha roligt! Har ny hemsida: http://www.freewebs.com/cpperik/



Hetzz 20:02 - 19:e Januari 2006 | Post #2
Medlem
Inlägg: 516


Skicka PM
surt Smiley hatar när folk inte kan hålla reda på sitt och mitt. Dock har jag inte blivit bestulen på nått dyrt, iaf inte som jag minns.

det leder ju till att om du hade den försäkrad på nått sätt så kan du teoretiskt sett få en liten summa pengar.

Ofta man inte tänker på att man faktiskt är försäkrad nästan vart man än är, tex hemförsäkringen gäller i de mest skumma situatione. Och i skolan har ju oftast(alltid?) skolan en försäkring på dig, som gäller under skoltid+vägen till och från skolan.

kan va värt att kolla upp, även om det troligen inte ger dig pengar för att köpa en ny. Detta beror ju också lite på hur mycket den var värd, en 100:- mp3-spelare är nog inte värt besväret men en ny ipod nano tex skulle jag inte tveka att försöka krama ut lite cash från försäkringsbolaget.

-------------------------



Senast redigerad 20:02 - 19:e Januari 2006


HärJ 21:11 - 19:e Januari 2006 | Post #3
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
*suck*
det är konstigt. varför kan inte folk bara bli intresserade av prylar utan måste ta dom? är alla kleptomaner?
har inte blivit bestulen på något av värde vad jag minns men känner en hel del personer som är utsatta.
Det är skamligt att själa! Smiley

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!

Senast redigerad 21:11 - 19:e Januari 2006


Sidor: 1

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> MP3-spelare stulen
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen