Forum: Humor

Forum huvudsida -> Övrigt -> Humor

Sidor: 1

Till botten

Independence 19:36 - 9:e September 2005 | Post #1
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Jag har en känsla av att mitt humoristiska sinne håller på att tyna bort, vilket är lite tråkigt då det är ganska viktigt. Anledningen är helt klart HerJ, det är ingen diskussion om saken Smiley , frågan är bara hur sjutton jag ska få bukt med problemet.
Anledningen till att HerJs humor har en så dålig inverkan på mig är att det alltid är samma, det är för lite nytt, tror jag iaf. Därför behöver jag lite nya källor till ordentlig humor. De saker som jag framförallt längre inte tycker är roligt för jag sett för mycket av det är 30 år gamla låtar med "roliga" texter (moskau, grön turban etc), flashfilmer och konstiga/dåliga Mp3:or.
SVT började för ett tag sedan lägga upp klipp från killinggänget och liknande, och jag har tittat på en del klipp t ex "Kaminmannen" som är riktigt bra. Någon som har några tips på mer roligheter som går att hämta där?

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!



Senast redigerad 19:50 - 9:e September 2005


Hetzz 19:44 - 9:e September 2005 | Post #2
Medlem
Inlägg: 516


Skicka PM
du borde se X & måns?

X skall bytas ut mot personen vars namn jag glömt. de har riktigt nice humor. lite alternativ.

det är ju dem som står bakom wallraff.

-------------------------





Independence 19:50 - 9:e September 2005 | Post #3
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Anders och måns kanske? Har hört lite på radio, och sett kanske två program. Går det på TV nu? (alltså inte NU, men typ i veckan någon gång)

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





Celeron 19:57 - 9:e September 2005 | Post #4
Medlem
Inlägg: 418


Skicka PM
Du kanske redan vet om dom men: http://www.trist.nu/ och http://www.skrattnet.se/

-------------------------
Det viktigaste är att ha roligt! Har ny hemsida: http://www.freewebs.com/cpperik/



ozamosi 22:54 - 9:e September 2005 | Post #5
Administratör
Inlägg: 1129


Skicka PM
Christina Kjellsson - Grön turban är en jävligt kul låt... Smiley

Jag såg just Bend it like Beckham. Pappan hade en röd turban Smiley Tror jag garvade halva filmen åt det...

-------------------------
Ljusblå



HärJ 16:25 - 10:e September 2005 | Post #6
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
sen när titta jag på flashfilmer? Smiley
jag känner mig ganska utpekad...men det är lugnt
skulle faktiskt vilja säga att det är knas vad kul dom är, men dom börjar bli lite slitna...
ska du titta i svts arkiv så rekomenderar jag nilecity. speciellt ett när det är nåra adoptiv päron med(vet inte avsnitt). annars ica-reklamerna Smiley

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!



Gazrog2 15:23 - 22:a September 2005 | Post #7
Medlem
Inlägg: 71


Skicka PM
www.thenoobcomic.com/ är ganska rolig Smiley

-------------------------
Ingen signatur!



Sidor: 1

Forum huvudsida -> Övrigt -> Humor
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen