Forum: mina datorer är tråkiga.

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> mina datorer är tråkiga.

Sidor: 1

Till botten

LadyFrost 12:36 - 17:e Juni 2005 | Post #1
Medlem
Inlägg: 300


Skicka PM

Allting funkar som det ska, mer eller mindre. Och jag har D-TR...KIGT! Eftersom jag är van vid att alltid ha något att pilla på och förbättra så känns det tråkigt att datorn funkar. Jag överväger att formatera laptopen och göra en ny ubuntuinstallation bara för att ha något att göra...

Jag vill ut och fotografera snart. Det finns en massa hundar här som jag vill ta fina bilder på. Jag är stolt över att ha tagit ett par bilder på Top som ligger på stammlocks.com Smiley

Sommarlovet är för långt... Vad ska jag nu hitta på? Leka elefant? Dansa hulahula? Eller helt enkelt slappa? Det är liksom inte min stiiiiil...



-------------------------
Frihetskämpe



Independence 13:11 - 17:e Juni 2005 | Post #2
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Lär dig programmera och designa sedan ett roligt program Smiley Du är ju på Blinkenlights!

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





LadyFrost 13:22 - 17:e Juni 2005 | Post #3
Medlem
Inlägg: 300


Skicka PM
Men programmera är så otroligt tråkigt... Det tar evigheter att skriva någonting, man hinner tröttna flera gånger om minst.
Oz tycker att jag ska koda en fotosida, men jag orkar inte lära mig så mycket html eller php eller vad han nu tyckte att jag skulle skriva i...

-------------------------
Frihetskämpe



Hetzz 13:25 - 17:e Juni 2005 | Post #4
Medlem
Inlägg: 516


Skicka PM
ska du iväg o fota på fälttävlan imorgon?

du kan ju få cedega att funka på min dator Smiley

just nu är nog problemet att jag nyss ominstalerade ubuntu...jobbigt...hade haft sönder nått med drivrutinerna för grafikkortet.

-------------------------





LadyFrost 13:26 - 17:e Juni 2005 | Post #5
Medlem
Inlägg: 300


Skicka PM
Nej, har inte skaffat biljetter och har inte vetat om att det var såpass nära i tiden.

Jag vill UT och fotografera, liksom inte bara vara hemma. Jag har slut på ideer som går att genomföra här.

-------------------------
Frihetskämpe



Independence 13:36 - 17:e Juni 2005 | Post #6
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Cykla till Frankrike då.. eller Norrköping, det är lite närmare. Det finns säkert någon annorlunda natur eller liknande på vägen som du kan fotografera Smiley

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





HärJ 18:11 - 17:e Juni 2005 | Post #7
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
    Citat av LadyFrost:
Men programmera är så otroligt tråkigt... Det tar evigheter att skriva någonting, man hinner tröttna flera gånger om minst.
Oz tycker att jag ska koda en fotosida, men jag orkar inte lära mig så mycket html eller php eller vad han nu tyckte att jag skulle skriva i...

Du hänger på en sida vars slogan är "Programmerarens guide till syntaxen"
det är lite konstigt att du är kvar med tanke på att du avskyr det sidans syfte
men vi tycker om dig iaf Smiley

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!



LadyFrost 11:58 - 19:e Juni 2005 | Post #8
Medlem
Inlägg: 300


Skicka PM

Jag avskyr det inte, jag tycker bara inte att jag har några bra idéer att omsätta till program. Däremot har jag åtagit mig en annan stor uppgift - koda en ny hemsida till oz mammas kennel i xhtml... Jag får självklart alldeles för mycket hjälp av oz, så det mesta får man väl säga att han egentligen har skrivit... Smiley Men jag försöker i alla fall!

...Tycker ni att jag låter som en dum, oteknisk tjej nu...?

-------------------------
Frihetskämpe



HärJ 12:03 - 19:e Juni 2005 | Post #9
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
nope
mer som en envis naturare Smiley

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!



Sidor: 1

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> mina datorer är tråkiga.
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen