Forum: Behöver Facebook application

Forum huvudsida -> Programmering -> Behöver Facebook application

Sidor: 1

Till botten

CCEdit 15:28 - 14:e Juli 2010 | Post #1
Medlem
Inlägg: 2


Skicka PM
Hej!

Söker någon duktig programmerare att hjälpa mig skapa en eller flera facebook applikationer likt, vilken sorts person är du fast inom spel.
Applikationen ska samla epost adresser och peka på en grupp på facebook.

Någon som har talang för sådant? Har F-skatt och betalar gärna för uppdraget.


Edit: Ska kanske påpeka att applikationen ska vara flerval och när du svarat på frågorna baserat på vad du frågat får du veta att du är en X. Men för att kunna se svaret måste skriva in din epost som sedan ska sparas för åtkomst, detta ska sedan skapa en liten låda inne i personen facebook där man ser vad han blev, för att på så sätt sprida applikationen.

Tack!


Senast redigerad 16:14 - 14:e Juli 2010


lambdakalkyl 20:44 - 14:e Juli 2010 | Post #2
Medlem
Inlägg: 3


Skicka PM
Vad har du tänkt göra med adresserna, och hur har du tänkt informera dina användare om behandlingen av deras personuppgifter? Vem är din personuppgiftsansvarige?

Jag kan komma på en hel drös med användningsområden för en databas full av mailadresser, allihop i konflikt med PUL. Vill du ha seriös hjälp med ditt projekt får du nog bistå med mer information för att övertyga folk om att de inte riskerar X antal månader i fängelse om de nappar på ditt erbjudande.




CCEdit 22:48 - 14:e Juli 2010 | Post #3
Medlem
Inlägg: 2


Skicka PM
    Citat av lambdakalkyl:
Vad har du tänkt göra med adresserna, och hur har du tänkt informera dina användare om behandlingen av deras personuppgifter? Vem är din personuppgiftsansvarige?

Jag kan komma på en hel drös med användningsområden för en databas full av mailadresser, allihop i konflikt med PUL. Vill du ha seriös hjälp med ditt projekt får du nog bistå med mer information för att övertyga folk om att de inte riskerar X antal månader i fängelse om de nappar på ditt erbjudande.


Hej lambdakalkyl.

Applikationen kommer att ha en klausul som säger att om du skriver in din epost så kan den användas för att få reklam igenom. Ingen reklam spammas ut och varje epost kommer att ha en flik där man kan avanmäla sig från eposten.

Givetvis vill jag ha detta för att samla en e-mail databas men jag kommer ej att spamma på något sätt eller vis. Utöver det kan jag och mitt företag personligen ta allt ansvar så att den som utformat programmet åt oss inte har något ansvar för vad den används till.

Mvh
CCEdit




Sidor: 1

Forum huvudsida -> Programmering -> Behöver Facebook application
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen