Forum: Byta skal i Winamp

Forum huvudsida -> Programmering -> Byta skal i Winamp

Sidor: 1

Till botten

the__scorpion 21:34 - 2:a April 2009 | Post #1
Medlem
Inlägg: 5


Skicka PM
hejsan jag har under en lång tid använt mig av winampspelaren....men nu e det så att ja vill byta skal på den o hittar många snygga inne på deras hemsida men när ja väl ska installera skalet till min spelare så ber min dator om att ja ska hitta ett program till skalet?????? vad menas med detta och vad ska ja använda mig av för program för att få skalet installerat till min winamp....tacksam för alla svar




FrozenSnake 19:14 - 3:e April 2009 | Post #2
Medlem
Inlägg: 26


Skicka PM
Du ska använda winamp för att installera skalet.
Klicka en(1) gång på knappen för att skapa en tråd inte 500.000

-ppna winamp -> Högerklicka i spelar fönstret (inte spellistan) -> Skal -> << Hämta fler skal! >>

Skulle kunna berätta mer detaljerat men eftersom du verkar respektlös genom att varken följa regler eller posta där man ska posta så ... kort och gott vad har det här med programmering att göra?



Senast redigerad 19:16 - 3:e April 2009


the__scorpion 20:44 - 5:e April 2009 | Post #3
Medlem
Inlägg: 5


Skicka PM
    Citat av FrozenSnake:
Du ska använda winamp för att installera skalet.
Klicka en(1) gång på knappen för att skapa en tråd inte 500.000

-ppna winamp -> Högerklicka i spelar fönstret (inte spellistan) -> Skal -> << Hämta fler skal! >>

Skulle kunna berätta mer detaljerat men eftersom du verkar respektlös genom att varken följa regler eller posta där man ska posta så ... kort och gott vad har det här med programmering att göra?




Ja men så ursäkta mig att datorn knasar sig o inte hängde med fasdt den e ny...behöver inte bli så otrevlig för det alla gör misstag o sen att man e ny här inne.......




Sidor: 1

Forum huvudsida -> Programmering -> Byta skal i Winamp
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen