Forum: BlinkeTV

Forum huvudsida -> Projekt -> BlinkeTV

Sidor: 1 2

Till botten

HärJ 13:54 - 27:e Augusti 2008 | Post #26
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
heroes?
jag röstar emot.

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!



Hetzz 20:32 - 27:e Augusti 2008 | Post #27
Medlem
Inlägg: 516


Skicka PM
jag röstar för, heroes är trevligt.

-------------------------





ozamosi 15:18 - 28:e Augusti 2008 | Post #28
Administratör
Inlägg: 1129


Skicka PM
Trevligt är väl ett starkt ord - jag skulle snarare säga att det är en tam och korkad filmatiserad serietidning (nej, vänta - de hatar serietidningar och har inget med dem att göra - det är bara en slump att alla storylines är stulna ur X-Men. Så var det!) som har en irriterande förmåga att låta de första 10 avsnitten per säsong eller så vara värdelösa fillers (notera att säsong 2 bara blev 10 avsnitt - men det påstås av de som läst de tänkta manusen att alla tittarna ska vara glada över det), som lyckas spendera löjligt mycket tid med att låta Gilmore Girls-Jesse och Hayden Panettiere titta meningsfullt ut i luften (jag trodde inte man hade gjort så utanför såpor sedan 70-talet) - den senare alltid ackompanjerad av herr Horned Rimmed Glasses som stirrar på henne med en helt annan meningsfullhet i blicken. Jag vet inte - jag antar att det här är ytterligare en helt random slump att deras agerande ser ut som rutorna i en serietidningEUR

Jag brukar aldrig klaga så mycket på plot holes - förmodligen för att jag oftast är för korkad för att uppfatta dem, men i vissa fall, som allt magiskt halvblodsblodet i BSG kan göra, för att jag inte bryr mig - det var ett mesigt sätt att ta sig vidare, men whatever. Men HeroesEUR Vad fan var logiken bakom att Peter tar med sig irländsk tjej till framtiden, överger henne, åker tillbaka, kommer på att han vill rädda henne, och därmed INTE åker tillbaka till där hon är och hämtar hem henne (fast då hade han ju inte fått stirra meningsfullt så mycket), utan istället gör allt han kan för att den framtiden hon är i inte ska existera (WTF!? Då bör hon upphöra också?). Och apropå irländska tjejen: varför envisas de med att göra sig av med alla karaktärer som faktiskt är intressanta? Och ersätta dem med antingen mer stirrande, eller Dansa Och Skratta Med Hiro.

EURfast jag saknar som sagt liv, och har tänkt se på den åndå, så visst.

(en blinkenlightsbugg orsakade att jag lyckade posta en tom post, så jag skrev något i denEUR)

-------------------------
Ljusblå

Senast redigerad 15:53 - 28:e Augusti 2008


Sidor: 1 2

Forum huvudsida -> Projekt -> BlinkeTV
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen