Forum: Söker folk till stora projekt

Forum huvudsida -> Programmering -> Söker folk till stora projekt

Sidor: 1

Till botten

dragstar 18:33 - 12:a Januari 2008 | Post #1
Medlem
Inlägg: 5


Skicka PM

Hej!
Mitt namn är Tom Hedman och jobbar som projektledare för ett stort media/webb företag. Vi är ett företag som jobbar med pr och marknadsföring, event och produktion samt så är vi ett allsidigt web och mediabyrå med stor kompetens och kreativitet.
Vår breda kunskap och erfarenhet inom områdena skapar en helt anpassad lösning efter kundens mål, behov och vision. Kreativitet är ett område vi hanterar stort.

Inom webb och media har vi 131 frilansande, och nu söker vi flera för att stärka vår frilansgrupp med minst 100 personer runt om i Sverige, för femton nya spännande projekt, som ska ta världen med en storm. Dessa projekt är inte arvodes-baserade utan CV och vinst enligt avtal. Detta är ett stort tillfälle för er som vill göra ett namn att kliva fram. Skicka ett CV med personligt brev till mig och alla frågor så ska vi nog kunna ta fram bästa lösningen.

Vi söker därför folk inom alla områden som rör it/webb/media.Vi kommer sätta ihop fem team snart som kommer få utveckla och jobba med några egna projekt som vi har.
Här är bara några vad vi söker, men vi söker allt som rör it/webb/design
Ex.
EUR CSS-baserad webbdesign med XHTML/HTML
EUR PHP
EUR MYSQL
EUR Dreamweaver eller liknande
EUR Photoshop
EURASP.NET (2.0/3.5 helst C# som språk) EUREURJavaScript / AJAXEUREUR CSSEUREURDHTMLEUREURHTML/XHTMLEUREURT-SQL EUREUR IT säkerhet
EUR osCommerce
EUR Indesign
EUR Flash
EUR Animation
EUR E-handel






Kontakta mig gärna för mer info, webbplats kommer inom kort.


Mvh
Tom Hedman

Privat E-post: tom.hedman@clubluxury.se




Sidor: 1

Forum huvudsida -> Programmering -> Söker folk till stora projekt
Atom feed

Tråden är låst | Till toppen