Forum: FastAccess v1.15c

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Paket -> FastAccess v1.15c

Sidor: 1

Till botten

Dojjan 08:04 - 23:e April 2005 | Post #1
Medlem
Inlägg: 114


Skicka PM
Fastaccess är tillbaka med lite modifieringar sen senast ni såg den.(Kanske inte utseendemässigt). Vore trevligt att få höra lite kommentarer... Beskrivning: Som Windows "kör" fast med möjligheten att lägga till sk "fastwords" för att snabbare kunna komma åt filer.




Dojjan 08:10 - 23:e April 2005 | Post #2
Medlem
Inlägg: 114


Skicka PM
Vad i all världen??? Var någonstans kan jag ladda upp filerna som ska till paketet?! Trodde jag skulle komma till nån sån skärm efter att jag fyllt i all annan information om "paketet", men icke sa nicke och nu innehåller paketet so ni säkert ser ingenting! Vad är det här för nåt!

Och inte kan jag redigera paketet heller... Smiley




Dojjan 08:49 - 23:e April 2005 | Post #3
Medlem
Inlägg: 114


Skicka PM
,,hm, lite skämmigt. Upptäckte det nu... Var ganska uppenbart




ozamosi 11:27 - 23:e April 2005 | Post #4
Administratör
Inlägg: 1129


Skicka PM
Små, osynliga länkar - indys speciallitet Smiley

-------------------------
Ljusblå



Independence 13:02 - 23:e April 2005 | Post #5
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
:P Man kan läsa om hur man fixar med paket under information om man har problem annars.
Verkar som ett trevligt program i övrigt, ska testa det på laptopen någon dag Smiley Använder run rätt mycket där.

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





Dojjan 14:04 - 23:e April 2005 | Post #6
Medlem
Inlägg: 114


Skicka PM
Gör det. Har en massa mappar med programmeringsgrejer som jag måste hålla reda på och då funkar fastaccess fint. Det är faktiskt det tredje mest använda programmet på min dator.

Lite off-topic kan väl sägas att jag nu funderar på ett program som ska packa ihop en massa filer till en så att de inte går att läsa. Kommer vara bra att ha när jag börjar gymnasiet eftersom jag där får en laptop(som jag givetvis inte kommer att få ha spel på), så då kan man bara packa ihop alla filerna till de spel man inte spelar och om lärarna skulle söka igenom datorn så hittar de ing et konstigt(Om man bortser från några rejäla filer utan något begripligt innehåll) Smiley




Independence 19:17 - 7:e Maj 2005 | Post #7
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Jag har testat programmet nu, och det fungerade bra, men det var något som saknades.
Jag tror att det skulle bli bättre om du gjorde så att programmet låg i taskbaren/aktivitetsfältet hela tiden och när man klickade på det kom rutan där man får välja att skriva in fastforward-ord upp. Om man högerklickar kan man välja settings och då lägga till nya paths osv. Det är lite omständigt att starta det nu känns det som.
Ett fint installationsprogram skulle också göra upplevelsen lite bättre kanske. Testa nullsofts nsis för att göra installationsprogam, det är rätt okej.

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





Dojjan 19:15 - 22:a Maj 2005 | Post #8
Medlem
Inlägg: 114


Skicka PM
Jag har lagt fastaccess i startbaren där explorer fex brukar ligga. Det jag tror du syftar på är Systray, men jag har inte hittat något tutorial på det ännu.




Sidor: 1

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Paket -> FastAccess v1.15c
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen