Forum: Logga in på IRCen "utifrån"

Forum huvudsida -> Övrigt -> Logga in på IRCen "utifrån"

Sidor: 1

Till botten

Bookia 15:30 - 16:e November 2007 | Post #1
Medlem
Inlägg: 44


Skicka PM
Sitter på skolan o svär över den icke fungerande webirclänken som finns här på sidan.
Kan inte ngn fixa det så man kan få sin dagliga dos av nördigheter även de dagar man sitter på skolan?


-------------------------
All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.
We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a very average star.



HärJ 17:38 - 16:e November 2007 | Post #2
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
kolla blinkenshell.orgSmiley

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!



Independence 00:17 - 17:e November 2007 | Post #3
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
    Citat av Bookia:
Sitter på skolan o svär över den icke fungerande webirclänken som finns här på sidan.
Kan inte ngn fixa det så man kan få sin dagliga dos av nördigheter även de dagar man sitter på skolan?


Den funkar fint (såvida man har en webbläsare från 2000-talet eller så)

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





HärJ 00:29 - 17:e November 2007 | Post #4
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
men om hon kör någon annan då? Kanske än från industriella revolution ungefär, så funkar det inte?
jag skulle vilja säga att smidigast vore att skaffa sig ett shell alternativt sätta upp ett själv.

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!



Independence 00:32 - 17:e November 2007 | Post #5
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
    Citat av HärJ:
men om hon kör någon annan då? Kanske än från industriella revolution ungefär, så funkar det inte?
jag skulle vilja säga att smidigast vore att skaffa sig ett shell alternativt sätta upp ett själv.


Har man en webbläsare från industriella revolutionen så är det väl knappt värt att försöka använda internet i vilket fallSmiley

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





ozamosi 19:03 - 18:e November 2007 | Post #6
Administratör
Inlägg: 1129


Skicka PM
Man kan gå till https://pibb.com/go/blinkenlights med reservationen att fraser som innehåller räksmörgåsar och andra ord med svenska tecken inte kommer fram om man skriver demSmiley (det fungerar att ta emot sådana, dock) Huruvida det stödjer andra webbläsare än webirc-mojängen vet jag iofs inte, men man kan testa.

-------------------------
Ljusblå

Senast redigerad 19:04 - 18:e November 2007


Sidor: 1

Forum huvudsida -> Övrigt -> Logga in på IRCen "utifrån"
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen