Forum huvudsida -> Hårdvara -> Inköpsfunderingar
Sidor: 1
Hetzz | 17:04 - 19:e Maj 2007 | Post #1 | |
Medlem Inlägg: 516 Skicka PM |
Jag går i planerna att införskaffa mig två stycket hårddiskar av storlek 500 gigabytes, jag har länge funderat på detta steg som kommer ta mig över den magiska terrabytes gränsen som vi alla känner till. Samtidigt funderar jag på att införskappa mig ett nytt pekdon. Det jag nu besitter är av modell billigare. Denna fick jag av en kär vän då min kära mus strejkade under Berzanparty(ett sk lan) i höstas. Mina stora funderingar är vilken modell av hårddisk jag skall införskaffa mig och vilket pekdon. Som det ser ut nu kommer jag införskaffa mig 2 st Samsung Spinpoin och en MS Intellimouse 3.0. ,,r det någon som har några funderingar över mina val? möjligen tips på bättre hårddisk eller ett trevligare pekdon.(tankarna har gått mot en deathadder/habu.) -------------------------
|
Independence | 19:50 - 19:e Maj 2007 | Post #2 | |
Administratör Inlägg: 1800 Skicka PM |
,,r det något speciellt du letar efter i produkterna? Någonting utmärkande, typ att det är viktigt med snabba hastigheter eller hållbart eller så? Hårddiskar är väldigt likadana vad jag vet, och pekdon är ju framförallt personlig smak, hur de passar i din hand osv. ------------------------- Vi är riddarna som säger fiskbulle! |
Smygis | 20:00 - 19:e Maj 2007 | Post #3 | |
Medlem Inlägg: 90 Skicka PM |
Traska in på någon datorbutik och kläm lite på lite olika möss och se om det är någon du gillar extra mycket. ------------------------- Ingen signatur! <- OMG! Jag har inte någon signatur! Ge mig en signatur FFS! |
Sidor: 1
Forum huvudsida -> Hårdvara -> Inköpsfunderingar
Du får inte posta i den här tråden | Till toppen
Datum
2025-01-02 16:11
Vecka: 01
Besökare
Inloggade: 0
Gäster: 605
Medlemmar
Medlemmar: 53576
Forum
Senaste inlägget: HAHA MÄNNISKAN LEVER ÄN (13:45 - 18:e Januari 2019, av Hetzz)
Wiki
Senaste ändringen:
3D (rev: 1, tid: 09:40 - 13:e November 2015)
Chatt
#blinkenlights @ Libera.Chat
Gratis shellkonton för IRC, webbsidor mm.