Forum: Inköpsfunderingar

Forum huvudsida -> Hårdvara -> Inköpsfunderingar

Sidor: 1

Till botten

Hetzz 17:04 - 19:e Maj 2007 | Post #1
Medlem
Inlägg: 516


Skicka PM
Jag går i planerna att införskaffa mig två stycket hårddiskar av storlek 500 gigabytes, jag har länge funderat på detta steg som kommer ta mig över den magiska terrabytes gränsen som vi alla känner till. Samtidigt funderar jag på att införskappa mig ett nytt pekdon. Det jag nu besitter är av modell billigare. Denna fick jag av en kär vän då min kära mus strejkade under Berzanparty(ett sk lan) i höstas.

Mina stora funderingar är vilken modell av hårddisk jag skall införskaffa mig och vilket pekdon.

Som det ser ut nu kommer jag införskaffa mig 2 st Samsung Spinpoin och en MS Intellimouse 3.0.

,,r det någon som har några funderingar över mina val? möjligen tips på bättre hårddisk eller ett trevligare pekdon.(tankarna har gått mot en deathadder/habu.)

-------------------------





Independence 19:50 - 19:e Maj 2007 | Post #2
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
,,r det något speciellt du letar efter i produkterna? Någonting utmärkande, typ att det är viktigt med snabba hastigheter eller hållbart eller så? Hårddiskar är väldigt likadana vad jag vet, och pekdon är ju framförallt personlig smak, hur de passar i din hand osv.

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





Smygis 20:00 - 19:e Maj 2007 | Post #3
Medlem
Inlägg: 90


Skicka PM
Traska in på någon datorbutik och kläm lite på lite olika möss och se om det är någon du gillar extra mycket.

-------------------------
Ingen signatur! <- OMG! Jag har inte någon signatur! Ge mig en signatur FFS!



Sidor: 1

Forum huvudsida -> Hårdvara -> Inköpsfunderingar
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen