Forum huvudsida -> Övrigt -> Rolig historia
Sidor: 1
jockepockee | 00:43 - 21:a April 2007 | Post #1 | |
Medlem Inlägg: 192 Skicka PM |
En svensk sitter och äter frukost på ett café. Vid sidan om honom sitter en norrman som tuggar tuggummi Ouppfostrat inleder norrmannen: - ,,ter ni svenskar hela brödet? Svensken låter motvilligt frukosten ligga och svarar: - Ja, naturligtvis Norrmannen leker med tuggummit i munnen och säger: - De gör vi inte hos oss, i Norge äter vi bara det innersta av brödet. Brödkanterna samlas i en container, bearbetas och formas till crassianter och säljs till sverige. Normannen frågar vidare: - ,,ter ni marmelad på brödet också? Svensken svarar lätt irriterad: - Ja naturligtvis Medan norrmannen ljudligt tuggar tuggummi, säger han: - Inte hos oss, i Norge äter vi bara färsk frukt till frukost, Skalen och resterna samlas i en container, bearbetas till marmelad och säljs till Sverige Nu blir det svenskens tur att fråga: - Säg mig en sak, har ni sex i Norge? Norrmannen ler och svarar: - Ja naturligtvis har vi sex Svensken lutar sig över bordet och frågar: - Vad gör ni med kondomerna efter att ni använt dem? - Vi kastar dem!, Svarar norrmannen Nu börjar svensken le... Sedan säger han: - Inte hos oss, i Sverige samlar vi alla använda kondomer i en container, bearbetar dem, smälter dem och säljer dem till Norge som som tuggummi -------------------------
Senast redigerad 00:45 - 21:a April 2007 |
nibbo | 13:21 - 21:a April 2007 | Post #2 | |
Administratör Inlägg: 446 Skicka PM |
Citat av jockepockee: En svensk sitter och äter frukost på ett café. Vid sidan om honom sitter en norrman som tuggar tuggummi Ouppfostrat inleder norrmannen: - ,,ter ni svenskar hela brödet? Svensken låter motvilligt frukosten ligga och svarar: - Ja, naturligtvis Norrmannen leker med tuggummit i munnen och säger: - De gör vi inte hos oss, i Norge äter vi bara det innersta av brödet. Brödkanterna samlas i en container, bearbetas och formas till crassianter och säljs till sverige. Normannen frågar vidare: - ,,ter ni marmelad på brödet också? Svensken svarar lätt irriterad: - Ja naturligtvis Medan norrmannen ljudligt tuggar tuggummi, säger han: - Inte hos oss, i Norge äter vi bara färsk frukt till frukost, Skalen och resterna samlas i en container, bearbetas till marmelad och säljs till Sverige Nu blir det svenskens tur att fråga: - Säg mig en sak, har ni sex i Norge? Norrmannen ler och svarar: - Ja naturligtvis har vi sex Svensken lutar sig över bordet och frågar: - Vad gör ni med kondomerna efter att ni använt dem? - Vi kastar dem!, Svarar norrmannen Nu börjar svensken le... Sedan säger han: - Inte hos oss, i Sverige samlar vi alla använda kondomer i en container, bearbetar dem, smälter dem och säljer dem till Norge som som tuggummi Jag tror att jag har hört den förr, men den är rolig ------------------------- Ja! Det är en ,,KTA pungsvansknapp på min avatar! |
Azarlak | 10:11 - 4:e Januari 2011 | Post #3 | |
Medlem Inlägg: 23 Skicka PM |
Stackars norrmän =/ -------------------------
|
drglas | 15:51 - 21:a December 2011 | Post #4 | |
Medlem Inlägg: 9 Skicka PM |
Aah, den är klassisk. Fick nyligen höra exakt samma historia fast om en svensk från en För övrigt kom den nordkoreanske ledarens död som en chock för mig: I didn´t even know that Kim Jong was Il!! Senast redigerad 17:35 - 10:e Juli 2013 |
Sidor: 1
Forum huvudsida -> Övrigt -> Rolig historia
Du får inte posta i den här tråden | Till toppen
Datum
2024-12-22 04:46
Vecka: 51
Besökare
Inloggade: 0
Gäster: 605
Medlemmar
Medlemmar: 53576
Forum
Senaste inlägget: HAHA MÄNNISKAN LEVER ÄN (13:45 - 18:e Januari 2019, av Hetzz)
Wiki
Senaste ändringen:
3D (rev: 1, tid: 09:40 - 13:e November 2015)
Chatt
#blinkenlights @ Libera.Chat
Gratis shellkonton för IRC, webbsidor mm.