Forum: Blinkenlights 3år

Forum huvudsida -> Förslag och buggar -> Blinkenlights 3år

Sidor: 1 2 3 4 5 6

Till botten

HärJ 13:00 - 30:e April 2007 | Post #76
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
ta dig till rececentrumSmiley
tror de flesta åker där ifrån.
btw så kommer jag dit 18:58, enligt SJ iaf

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!



ozamosi 13:06 - 30:e April 2007 | Post #77
Administratör
Inlägg: 1129


Skicka PM
Att åka dit om man bor i ryd kan vara onödigt, med tanke på att 540 passerar hållplatsen Golfbanan på vägen från resecentrum.

-------------------------
Ljusblå



FunkyChicken 12:12 - 1:a Maj 2007 | Post #78
Nyhetsredaktör
Inlägg: 800


Skicka PM
    Citat av derfian:
,,rade allvetare,

Hur tar jag mig enklast från Ryd till camp, gärna i sällskap med fler campare?


Som sagt, det verkar som att jag ska förbi ryd med bil så det *enklaste* är nog att du åker med mig. Det *bästa* kan dock, beroende på omständigheterna, vara att du åker buss med någon som har ännu sämre koll...




LadyFrost 22:25 - 1:a Maj 2007 | Post #79
Medlem
Inlägg: 300


Skicka PM
Blinkencamps första dag (fredag) krockar med Utekravallen(tm), så jag bör infinna mig under dagen på lördag - dock är det ESC på kvällen, kan det ses på blinkencamp eller bör man vänta till söndagen för att åka och säga hej?

-------------------------
Frihetskämpe



ozamosi 22:35 - 1:a Maj 2007 | Post #80
Administratör
Inlägg: 1129


Skicka PM
Damn, nu är vi ju nere på noll tjejer vi kan lura att dansa fånigt till blinkencamplåten. Och herj lyckades inte få till den på ukulele. Nåja, då behöver vi bara musiker, dansare, en extrafånig dans, låträttigheter, och vips har vi en ny megahit på gångSmiley

-------------------------
Ljusblå



Independence 15:02 - 2:a Maj 2007 | Post #81
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
    Citat av LadyFrost:
Blinkencamps första dag (fredag) krockar med Utekravallen(tm), så jag bör infinna mig under dagen på lördag - dock är det ESC på kvällen, kan det ses på blinkencamp eller bör man vänta till söndagen för att åka och säga hej?


ESC bör man kunna se på BlinkenCamp, fast jag tror att jag själv kommer att hålla mig undan. Eller åtminstonde ha en laptop i knät så man har något roligt att göra under tidenSmiley

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





Hetzz 16:48 - 2:a Maj 2007 | Post #82
Medlem
Inlägg: 516


Skicka PM
ESC= eurovisionsongcontest? eller har jag missat nått?

brrrr *packar extra hörlurar*


Oz: det är ju bra att det blir noll tjejerSmiley då infinner sig nån slags extra skum känsla.

-------------------------





Independence 21:38 - 2:a Maj 2007 | Post #83
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Har det löst sig med hur folk reser nu? Vem som plockar upp vem på resecentrum, vem som åker med bil förbi ryd och plockar upp vem osvSmiley

Edit1:
,,r det förresten någon som vet hur/vart man kan få tag på en projektor? Har vi kanske sådan tur att det är någon som äger en själv som denne kan ta med till BlinkenCamp?

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!



Senast redigerad 21:57 - 2:a Maj 2007


Tesuki 00:04 - 3:e Maj 2007 | Post #84
Medlem
Inlägg: 122


Skicka PM
hmm kan kolla upp om jag kan låna en projektor venne men kanske går, liten möjlighet finns.




FunkyChicken 00:05 - 3:e Maj 2007 | Post #85
Nyhetsredaktör
Inlägg: 800


Skicka PM
Nja, jag hade hoppats slippa posta detta på ett tag men när du ändå drar upp det:

Ville mini ha nån jolt?
Ville nån bli hämtad på stationen?
Ville nån åka med från ryd?
Isf S,,G det så vi kan samordna och planera lite!
Liksom, jag vill inte gärna ordna fram en bil och köra flera mils omväg enbart för att handla läsk... Däremot kan jag absolut tänka mig att hämta nån som kommer med tåg lr så, och då kan jag lika gärna åka över ryd och handla mat till mig själv, och då kan jag såklart handla åt nån mer också, och då kan jag lika gärna plocka upp nån som råkar bo/vara i ryd eller i närheten också. Osv. Hoppas ni förstår.

Min projektor tänker jag inte åka tåg med till lkpg... Men jag SKULLE kunna höra med pappa om han har nån på lager, men då får ni ge fan i att elda upp den den här gången! :p Och den följer isf med mig hem på lördagen, så det är inte det mest optimala.




Independence 00:10 - 3:e Maj 2007 | Post #86
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Jag har inte så mycket att gå på angående projektor själv, så kolla upp de möjligheterna ni har även om de är små. En projektor vore mys.

Jag vill gärna ha Jolt jag med om någan ska förbi hemköp/motsvarande

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





FunkyChicken 00:12 - 3:e Maj 2007 | Post #87
Nyhetsredaktör
Inlägg: 800


Skicka PM
Om var och en återkommer med önskat antal flak så går det nog att ordna...




derfian 02:21 - 3:e Maj 2007 | Post #88
Medlem
Inlägg: 149


Skicka PM
Jag åker gärna bil från Ryd om du åker förbi där, FC. Om du inte tänker åka förbi Ryd så gör det inte så mycket heller, jag tar mig säkert ut i bushen med buss också, men då skulle också den täten gärna koordinerats med annat folk.




miniMaster 15:09 - 3:e Maj 2007 | Post #89
Medlem
Inlägg: 22


Skicka PM
2 flak jolt vill jag haSmiley
(trodde inte tre skulle vara så bra för magen)

Undrar också när folk arrivar vid stationen så man vet vilket tåg man ska ta.

-------------------------
Lord of Malice



Independence 16:46 - 4:e Maj 2007 | Post #90
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Jag tar 1st flak jolt (om ni nu ska förbi hemköp)

Var det inte någon i ryd som skulle ha med sig en riktig dator, eller vad det nu var? Har för mig om att det var något stort som behövde en bil iaf

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





FunkyChicken 17:38 - 4:e Maj 2007 | Post #91
Nyhetsredaktör
Inlägg: 800


Skicka PM
3 flak jolt och en eventuell derfian är noterade, det lutar väl åt att det blir en biltur då... Nån mer? Sen börjar det nog bli fullt..




HärJ 20:02 - 4:e Maj 2007 | Post #92
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
    Citat av Independence:
Edit1:
,,r det förresten någon som vet hur/vart man kan få tag på en projektor? Har vi kanske sådan tur att det är någon som äger en själv som denne kan ta med till BlinkenCamp?

Jag tänkte ju ta en från "jobbet" men det går inte så bra eftersom den kommer vara packad i en container som, enligt order, skall rulla iväg tidigt måndag. Så jag kan tyvärr inte bidra med nåt annat än kablage, typ.

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!



fritte 20:42 - 4:e Maj 2007 | Post #93
Medlem
Inlägg: 23


Skicka PM
Ett flak jolt skulle smaka.




HärJ 20:53 - 4:e Maj 2007 | Post #94
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
btw, borde inte sekten kunna sälja flak till BlinkenCamp? Det är ju nästan näraSmiley

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!



fritte 12:22 - 5:e Maj 2007 | Post #95
Medlem
Inlägg: 23


Skicka PM
Om vi hade beställt mer så kunde vi gjort det, ja. Dessvärre så ska det räcka till medlemmar också.




Hetzz 13:17 - 5:e Maj 2007 | Post #96
Medlem
Inlägg: 516


Skicka PM
äsch, medlemmar... vi är viktigare!!

-------------------------





HärJ 15:29 - 6:e Maj 2007 | Post #97
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
    Citat av fritte:
Om vi hade beställt mer så kunde vi gjort det, ja. Dessvärre så ska det räcka till medlemmar också.

bagataljer!
Vi kan ju räknas som hedersmedlemmar, eller nåt.

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!



Independence 17:01 - 6:e Maj 2007 | Post #98
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Bara 5 dagar kvar nuSmiley

Någon som hört något mer om projektor?

Dom flesta kommer köra med laptop eller hur blir det? Det finns WLAN, men det är nog inte optimal täckning i garaget, så kabel är att föredra ändå tror jag. Iaf som backup.

Edit: Jag uppdaterade BlinkenCamp lite tidigare idag, det finns en ny rubrik som heter "platsen" med lite information som kan vara bra att läsa.

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!



Senast redigerad 04:40 - 7:e Maj 2007


derfian 02:13 - 7:e Maj 2007 | Post #99
Medlem
Inlägg: 149


Skicka PM
Den laptop jag får låna med mig är lite gammal för trådlöst. Trådbundet föredras av andra skäl dessutom.




Independence 04:43 - 7:e Maj 2007 | Post #100
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
    Citat av derfian:
Den laptop jag får låna med mig är lite gammal för trådlöst. Trådbundet föredras av andra skäl dessutom.


Får du skjuts av FC bör du ju kunna ta din vanliga dator om du har lust, ifall det är en väldigt gammal laptopSmiley

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





Sidor: 1 2 3 4 5 6

Forum huvudsida -> Förslag och buggar -> Blinkenlights 3år
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen