Forum: Hej Hemhem!

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> Hej Hemhem!

Sidor: 1

Till botten

LadyFrost 18:25 - 17:e Mars 2007 | Post #1
Medlem
Inlägg: 300


Skicka PM
Hem-hemma

I dag har tåget tagit mig till världsmetropolen Skorteby. Ungefär 20 min bilväg från Linköping ligger denna sevärdighet i all sin glans. Det är inte så välbesökt, men det är stort och platt. Befolkningen är två människor, tre hästar och fem katter. NEJ, det finns inga vilda kor, dock 40 000 höns i granngården.

Dagens nytt från skortebyfarmen: Grannen två kilometer bort har lämnat in en ansökan för att bygga två vindkraftverk till.

Utsikt - välkommen till landet

Dagens citat: “Pappa, fungerar traktorn? Du verkar inte använda den så mycket.”
“Jag får inte köra med den i trädgården :(

Dagens fika: Te och bondkakor. Mycket på.

Dagens diskussion: TV-shop - minns ni de okrossbara solglasögonen, alla mirakelmotionsmaskiner och den fantastiska Kitchen Bullet som förvandlade allt till en mosad röra på mindre är tre sekunder?



-------------------------
Frihetskämpe



HärJ 19:05 - 17:e Mars 2007 | Post #2
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
Som kommentar till Dagens diskussion kan jag meddela att det är ett ständigt återkommande tema. FInns mängder med prylar från tv-shop som gör livet så lätt att leva, och alla produkerna är så mångsidigaSmiley
btw heter den magic bullet och inte kitchen bulletSmiley

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!



ozamosi 19:34 - 17:e Mars 2007 | Post #3
Administratör
Inlägg: 1129


Skicka PM
Mamma har en magic bulletSmiley

-------------------------
Ljusblå



sdac 22:14 - 18:e Mars 2007 | Post #4
Medlem
Inlägg: 235


Skicka PM
När du nämner hästar kom jag att tänka på för ungefär två år sen på IRC när du länkade en bild på en häst och frågade vad som var ett passande namn på en sån fin häst. Minns att jag föreslog namnet "Hamburgare". Synd bara att ingen annan än jag tyckte det var roligt.

Edit: Nej förresten, så var det inte. Du hade knäppt kort på en häst och ville döpa filen till något annat än det kryptiska DSCXXX.JPG, jag föreslog "hamburgare.jpg".


Senast redigerad 22:21 - 18:e Mars 2007


Sidor: 1

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> Hej Hemhem!
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen