Uppgifter | |
Användarnamn | |
Besök | - |
Hemsida | Ingen |
Plats (stad) | |
Senaste besök | 01:00 - 1:a Januari 1970 |
Poster i forumet | |
Varningar | |
Grupp | |
Medlem sedan | 01:00 - 1:a Januari 1970 |
Artiklar och filer | |
Den här användaren har inga artiklar eller filer |
Den här användaren har inte skapat någon personlig presentation. |
Bestämma rotationsaxelns position i DX9 |
D3DXVec3Dot eller vad den heter räknar ut vinklen mellan 2 st D3DXVECTOR er, den är välldigt fin! om jag antar att du tex vill ha en stationerad kanon skall rotera "Tornet" efter tex en punkt. annars får du förklara dig, om du dock vill ha en Tank som är i 4 Delar (1 torn, 1 kropp, 2 band) så gångrar du bara de olika sakernas Matriser med Kroppen eller standard saken World Matris! Postad 02:25 - 9:e Augusti 2009 |
Hur gör man ett WoW-spel? |
hahaha fan vad jag älskar "jag vill göra världens bästa MMO" när det tog för blizzard med 150 man runt 5 år, med en budget på säker flera miljoner! Fan om alla hade den livsglöden hade det nog varit svårt att göra BRA spel. Postad 02:22 - 9:e Augusti 2009 |
Hjälp med DirectX |
Hej! Jag kan leka "Mentor-som-pekar-i-rätt-riktning". Kan båda Dx9&10 och detta är en större fråga vilket du har tänkt inrikta dig på! Hör gärna av dig på min Mail för mera info : Kartflygaren675@hotmail.com Detta är fritt fram för andra med! Postad 02:19 - 9:e Augusti 2009 |
Datum
2024-12-22 13:45
Vecka: 51
Besökare
Inloggade: 0
Gäster: 605
Medlemmar
Medlemmar: 53576
Forum
Senaste inlägget: HAHA MÄNNISKAN LEVER ÄN (13:45 - 18:e Januari 2019, av Hetzz)
Wiki
Senaste ändringen:
3D (rev: 1, tid: 09:40 - 13:e November 2015)
Chatt
#blinkenlights @ Libera.Chat
Gratis shellkonton för IRC, webbsidor mm.