| Uppgifter | |
| Användarnamn | |
| Besök | - |
| Hemsida | Ingen |
| Plats (stad) | |
| Senaste besök | 01:00 - 1:a Januari 1970 |
| Poster i forumet | |
| Varningar | |
| Grupp | |
| Medlem sedan | 01:00 - 1:a Januari 1970 |
| Artiklar och filer | |
| Den här användaren har inga artiklar eller filer |
![]()
| Den här användaren har inte skapat någon personlig presentation. |
| Key's |
|
Om du använder WIN32 API i C++ så kan du ju göra så här som jag brukar göra: #include <windows.h> bool key[256]; // sedan i WndProc case WM_KEYDOWN: { key[wParam] = TRUE; return 0; } case WM_KEYUP: { key[wParam] = FALSE; return 0; } //sen i WinMain if(key['W']) { //händelse... } tror det är nåt sånt Postad 14:00 - 10:e December 2005 |
| Klasser |
|
Det som Independence sa fungerade, tack Postad 21:03 - 6:e December 2005 |
| Klasser |
|
Okej, äntligen har jag förstått hur klasser fungerar(har alltid haft problem med klasser KlassensNamn does not name a type. och felet ska tydligen vara här: KlassensNamn Kn; Vad är felet? Sedan så verkar det inte som det går att deklarera variabler i en klass, eller? Jag har skrivit: bool fullscreen=TRUE; bool active=TRUE; Och då står det: ISO C++ forbids initialization of member 'fullscreen' blablabla ^^ Nån som vet problemet? ,,r inte så bra på klasser, så jag hoppas ni inte tycker jag är för nobbig bara :> Postad 19:12 - 5:e December 2005 |
| SDL problem (tror jag) |
|
Det funkar med DevC++ i alla fall =/ Testa det! Postad 18:41 - 20:e November 2005 |
| Varför :'( |
|
Funkade fint, tack så mycket Postad 14:43 - 19:e November 2005 |
Datum
2025-12-05 09:35
Vecka: 49
Besökare
Inloggade: 0
Gäster: 605
Medlemmar
Medlemmar: 53576
Forum
Senaste inlägget: HAHA MÄNNISKAN LEVER ÄN (13:45 - 18:e Januari 2019, av Hetzz)
Wiki
Senaste ändringen:
3D (rev: 1, tid: 09:40 - 13:e November 2015)
Chatt
#blinkenlights @ Libera.Chat
Gratis shellkonton för IRC, webbsidor mm.