Forum: Kanal 5 söker programmerare

Forum huvudsida -> Projekt -> Kanal 5 söker programmerare

Sidor: 1

Till botten

JesperW 19:21 - 18:e Januari 2007 | Post #1
Medlem
Inlägg: 3


Skicka PM
Hej alla, såg att det ligger lite inlägg om lediga jobb här, så jag hoppas det är OK att jag postar ett till:

Kanal 5 söker programmerare till vår Nya media-avdelning, som ansvarar för utvecklingen av kanal5.se.

Vi tror att du är tillräckligt skicklig för att hålla med oss om att det viktiga inte är exakt vilka programmeringsspråk eller miljöer du jobbat med. Utan hur solida dina grundkunskaper är och hur snabbt du kommer in i en ny miljö. Men säkert har du kört minst ett stort projekt i antingen .Net eller J2EE-miljö.

Du har tillräcklig koll på klientsidan för att veta skillnaden mellan EURTransitionalEUR och EURStrict". Förmodligen ser du din kod inte bara som ett sätt att lösa uppgiften, utan som ett litet konstverk i sig. Dina uppgifter kommer att spänna över ett ganska brett område, så det är bra om du gillar att jobba på lite olika nivåer ibland. Från SOAP till användarvänliga GUI.

Mer info: http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=2611

-------------------------
Ingen signatur!



ozamosi 19:38 - 18:e Januari 2007 | Post #2
Administratör
Inlägg: 1129


Skicka PM
/me muttrar över "java och .net", bara för att ha en ursäkt att berätta för sig själv till varför han inte uppfyller kriterierna

-------------------------
Ljusblå

Senast redigerad 19:39 - 18:e Januari 2007


HärJ 20:24 - 19:e Januari 2007 | Post #3
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
vi borde skapa en kategori som heter "Jobb", motsvarande.
oz: känner igen det där. Ogillar båda två men kan inte bestämma mig för vilken som är värst Smiley

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!



JesperW 19:16 - 20:e Januari 2007 | Post #4
Medlem
Inlägg: 3


Skicka PM
Jaha, antar att ni är Python-diggare då eller är det Ruby som gäller Smiley ?

Bra grejjor, det skulle vara kul med den miljö med, om det fanns nån (kommersiell eller FLOSS) färdig skalbar portal med CMS, forum, bloggar, bildhantering och annat godis som man kunde utgå ifrån när man bygger nytt, istället för att uppfinna hjulet för 393e gången....

/j

-------------------------
Ingen signatur!



tobbez 20:13 - 20:e Januari 2007 | Post #5
Medlem
Inlägg: 364


Skicka PM
Finns ju en del folk som använder annat här (t.ex. .NET, är själv en av dem), dock tvivlar jag på att det finns någon här som har tillräckligt med erfarenhet för det aktuella jobbet.

,,r kanske lite som hönan och ägget, för att få jobb måste man ha erfarenhet, men för att få erfarenhet behöver man ett jobb Smiley




Sidor: 1

Forum huvudsida -> Projekt -> Kanal 5 söker programmerare
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen