Forum: Längesedan!

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> Längesedan!

Sidor: 1

Till botten

Kanye 14:53 - 7:e Januari 2007 | Post #1
Medlem
Inlägg: 130


Skicka PM
Mycket har hänt sen jag skrev mitt förra blogginlägg här på Blinkenlights. Massor med musik har blivit introducerad för mig, genrer och upptäcka och personer att memorera.

Punk på listan och soul/RNB. Dessa kategorier har två favoriter: Rise Against (Punk) och Bonethugz (Soul/RNB). Rekommenderas varmt om hjärtat.

Mycket tragiska händelser har också inträffat: en manager spelade bort hela sitt liv och tog självmord, det har tagit en otroligt överraskande händelse med min tjej. Rätt plagiskt av mig att inte inse detta! Min mamma har precis fått reda att hon har fått en cysta i ryggraden!

En cysta kan vara livshotande om personen i fråga inte får behandling i tid. Hon säger att den är stor och att det är ungefär 90% chans att den är godartad (men det är väldigt sällsynt att den är elakartad!)

Ibland tror jag har den mest otroliga oturen i hela världen.
Hoppas alla andra lever ett gott, bra liv för det kommer jag göra förr eller senare..

Tänkte även härma LadyFrost och skriva in ett par låtar:
01. Rise Against - Bricks
02. Bonethugz - Change the world


-------------------------
Motiverar?

Senast redigerad 14:54 - 7:e Januari 2007


LadyFrost 17:23 - 7:e Januari 2007 | Post #2
Medlem
Inlägg: 300


Skicka PM
Min mamma har haft en godartad cysta i ena äggstocken, och blev akutopererad för denna när den upptäcktes (gjorde nog skapligt ont). Hon har inga men av detta nu, så kanske är det stor chans att det går väl med din mamma också? Håller tummarna.

-------------------------
Frihetskämpe



Kanye 17:42 - 7:e Januari 2007 | Post #3
Medlem
Inlägg: 130


Skicka PM
Ja, men detta kan också leda till ryggbesvär (väldigt allvarliga). Lät inte allt för trevligt med din mamma heller, skönt att det gick alltför bra!



-------------------------
Motiverar?



Sidor: 1

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> Längesedan!
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen