Forum: Var är min julstress?

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> Var är min julstress?

Sidor: 1

Till botten

LadyFrost 18:25 - 23:e December 2006 | Post #1
Medlem
Inlägg: 300


Skicka PM

,,r det mörkret, eller stressen, eller vintern, eller Stockholm, eller livet?

Svar: FFS, inget av det! Idag var jag och mina två lika tokiga syskon på tornby och skulle trängas med alla stressade julhandlare som sista-minuten-handlade. Vi skulle stå i köer i timmar och inte hitta parkeringsplatser och trivas med tillvaron. Det fanns inte en människa att trängas med! Vi började på IKEA, där man utan problem kunde navigera med kundvagn, gångarna var nästan helt tomma och köerna vid kassan obefintliga. So much for julstämning. Vart vi än åkte var det inga där!

Jag och Sofia lyckades åtminstone lägga vantarna på lite galet julgranspynt som vi ska dekorera det stackars plastträdet med senare i kväll. Bland inköpen finns en glittrig ljusslinga och röda, luddiga kulor. Krille köpte en hel gran och lite blandat tjafs till, som verkar ha potential att bli lika hemskt som vårt ungefär.

Förutom lite julpynt köpte jag saker till min lägenhet (igen). Tre ljusslingor i olika färger, tre backar, tre tallriksunderlägg och två badrumsmattor. Allt i samma härliga färger som mina tidigare inköp. Dessutom har jag inte tidigare nämnt vad jag kom över i onsdags - ett draperi! Ett VEDERV,,RDIGT underbart draperi med plastblommor i neonfärger! Det är helt jättehemskt megacoolt och kommer passa så underbart i min lägenhet :)

Onsdag ja. Bra dag. :)

Och jag går gärna vilse just i natt



-------------------------
Frihetskämpe



Sidor: 1

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> Var är min julstress?
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen