Forum: God Jul...eller?

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> God Jul...eller?

Sidor: 1

Till botten

HärJ 00:20 - 19:e December 2006 | Post #1
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
Jaha då var den här igen och blockera min utväg. Jag menar så klart att julen står för dörren. Det kan va hur det vill med den saken ut måste man och handla klappar till folk som inte vet vad de önskar sig.
Trots all stress och pepparkaksrelaterade symtom som ofta uppstår så här års kan jag inte annat än tycka om julen. När jag satt vid min militäriska dator och lyssna på norsk julmusik(en kompis tanka fel album) så infann sig verkligen julstämning. När man sedan gick iväg och köpte sig en pepparkaka och drack en kopp kaffe så visste man att det skulle varit godare med glögg.
I onsdags blev jag av nån mystisk anledning kopral. Det blev nästan alla på plutonen. Vi gick på 4täters kollon genom Enköping till en kyrka och hade julvesper och efter det fick man kopralkragspeglar. Att vi sedan fick sy, installera en server(för tredje gången) och titta på Fågelstam(rymdsvensken) resten av kvällen och natten var väl inte helt dåligt. Anledningen till serverproblemet berodde på ett fel på installationsskivan som inte upptäcktes förrän på natten.
På självaste lucia fick vi lussande. Det är trevligt att de lär barnen att sjunga i stämmor och kanon samtidigt Smiley
Torsdagen hade alla andra åkt hem. Kvar var vi Informationaystemsariftledarassistentsaspiranter som dagen efter skulle sluta vara aspiranter. Vi drog ner på Enköping för att partaja. Det var intressant. Vi blev lite lagom dragna innan de stängde(de stängde 22!). Efterfest på kasern.
Dagen efter var intressant. De raka leden var lite sneda. Men det var bra att vi hade sovmorgon iaf. När vi utvärderat kursen, fått ett muntligt omdöme och betyg av nån överstelöjtnant fick vi HVO och åkte hem.
Väl hemma skulle jag till tandläkaren Smiley
Idag åkte jag till min gamla skola för att pigga upp med glögg och pepparkakor. Satte mig i sekten och vips så hade 3flaskor glögg och en burk pepparkakor försvunnit.
Funderar på att upprepa det imorrn igen. Har laddat iPung med julmusik så man har nåt vettigt att lyssna på. Smiley
Som svar på titelfrågan. Självklart!

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!



Sidor: 1

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> God Jul...eller?
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen