Forum huvudsida -> Kommentarer -> Nyheter -> Nytt webhotell
Sidor: 1
Independence | 14:48 - 30:e September 2006 | Post #1 | |
Administratör Inlägg: 1800 Skicka PM |
Vi har nu flyttat över till det nya webbhotellet. I och med flytten har också en del förändringar skett, framförallt här på startsidan som ni kanske kan se. Hoppas att allting fungerar som det ska, är det något som strular så skicka ett mail eller kom in på IRC. ------------------------- Vi är riddarna som säger fiskbulle! |
Independence | 20:50 - 30:e September 2006 | Post #2 | |
Några kommentarer angående nya layouten/webbhotellet? ------------------------- Vi är riddarna som säger fiskbulle! |
Nissebosselasse | 21:10 - 30:e September 2006 | Post #3 | |
Medlem Inlägg: 490 Skicka PM |
Fungerar bra...? Jag vet inte riktigt vad jag tycker om stilen. Den blandar nya (i mitt tycke stilrena och mycket snygga) textrubriker, med den gamla turkosa techno-skogs-svamp-stilen. Jag tycker inte det går ihop - antingen eller. Jag tycker du ska utveckla den stilen som har växt fram nu (i rubrikerna), och försöka få över den överallt. ------------------------- http://pushingcows.se Gula Nallen |
HärJ | 22:21 - 30:e September 2006 | Post #4 | |
Moderator Inlägg: 1198 Skicka PM |
om jag ska va ärlig så tyker jag inte det är någon större skillnad börjar dock gilla svampen mer och mer ------------------------- Tänk om jag vore en skalärprodukt! |
Independence | 00:15 - 1:a Oktober 2006 | Post #5 | |
Med layouten menade jag nog egentligen startsidan, stilmallen fanns ju faktiskt att välja på redan innan ------------------------- Vi är riddarna som säger fiskbulle! |
HärJ | 01:06 - 1:a Oktober 2006 | Post #6 | |
Moderator Inlägg: 1198 Skicka PM |
tittar inte så ofta på startsidan... men den ser bra ut Tycker dock startpunkter kan försvinna när man har loggat in, men det ser ut som att jag ska sluta hoppa förbi startsidan i fortsättningen. ------------------------- Tänk om jag vore en skalärprodukt! |
nibbo | 11:31 - 1:a Oktober 2006 | Post #7 | |
Administratör Inlägg: 446 Skicka PM |
Nya startsidan är fin! Startpunkterna tycker jag skall döljas när man är inloggad, men annars ser jag ingenting negativt med den ------------------------- Ja! Det är en ,,KTA pungsvansknapp på min avatar! |
Independence | 12:57 - 1:a Oktober 2006 | Post #8 | |
Sådär, nu hamnar startpunkterna längst ner om man är inloggad! ------------------------- Vi är riddarna som säger fiskbulle! |
Sidor: 1
Forum huvudsida -> Kommentarer -> Nyheter -> Nytt webhotell
Du får inte posta i den här tråden | Till toppen
Datum
2024-12-22 10:01
Vecka: 51
Besökare
Inloggade: 0
Gäster: 605
Medlemmar
Medlemmar: 53576
Forum
Senaste inlägget: HAHA MÄNNISKAN LEVER ÄN (13:45 - 18:e Januari 2019, av Hetzz)
Wiki
Senaste ändringen:
3D (rev: 1, tid: 09:40 - 13:e November 2015)
Chatt
#blinkenlights @ Libera.Chat
Gratis shellkonton för IRC, webbsidor mm.