Forum: Omröstningen om viktigast för sidan just nu

Forum huvudsida -> Förslag och buggar -> Omröstningen om viktigast för sidan just nu

Sidor: 1

Till botten

Independence 19:55 - 11:a September 2006 | Post #1
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Det ligger en omröstning uppe på startsidan just nu om vad som är viktigast för Blinkenlights just nu. -verväldigande majoritet har alternativet "Mera innehåll". Detta är nog väldigt sant faktiskt, de flesta guider och wiki-artiklar är inte direkt så nya. Vi borde verkligen försöka skapa mera innehåll för besökarna och publicera här på siten. Hur det ska gå till vet jag inte, men ni kanske har några ideer?
Innehåll är nog också det vi bör satsa på om vi ska uppnå målet med 2500 unika besökare per månad osv. Sökmotorer gillar när det finns mycket innehåll, och gärna färskt Smiley

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





nibbo 20:00 - 11:a September 2006 | Post #2
Administratör
Inlägg: 446


Skicka PM
Jag är ju, om man gämför med eliten här på blinkenlights, hyffsat grön på det mesta. Men jag har ett tag funderat på att skriva in prylar i wikin efter att jag själv har läst och lärt om dem från olika källor. På det sättet lär jag mig samtidigt som jag hjälper till att fylla wikin med artiklar. Saken är bara den att jag är rädd att texten jag skriver kommer hålla för låg kvalité, något ni gärna får uttrycka era åsikter om i tråden.

-------------------------
Ja! Det är en ,,KTA pungsvansknapp på min avatar!



FunkyChicken 20:37 - 11:a September 2006 | Post #3
Nyhetsredaktör
Inlägg: 800


Skicka PM
Om så nu skulle vara fallet kommer snart en glad blinkenlightsare och rättar till eventuella felaktigheter. Eller snarare, nån kommer garanterat att misshandla din text till oigenkännlighet vare sig den är bra eller inte (en japansk spambot om inte annat). Så sätt igång!




Independence 11:24 - 12:a September 2006 | Post #4
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Man borde kanske försöka få igång något så att alla blir lite mera aktiva på wikin och ändrar och lägger till information. Vet inte riktigt vad man ska ha för att få upp motivationen där dock.

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





Sidor: 1

Forum huvudsida -> Förslag och buggar -> Omröstningen om viktigast för sidan just nu
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen