Forum: Arbetsuppgifter

Forum huvudsida -> Förslag och buggar -> Arbetsuppgifter

Sidor: 1

Till botten

Independence 15:34 - 3:e September 2006 | Post #1
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Här kan ni diskutera de arbetsberskrivningar/arbetsuppgifter som finns att läsa på denna wiki-sida: Arbetsuppgifter

Tycker ni att något bör läggas till eller ändras så diskutera om det här. ,,r det oklarheter så fråga här osv.

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





Independence 11:23 - 17:e September 2006 | Post #2
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
,,ndrade massor i beskrivningarna nu. Ni får gärna ha åsikter om uppgifterna.

Sedan bör vi också tilldela de olika uppgifterna snart tror jag?

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





FunkyChicken 21:52 - 15:e Oktober 2006 | Post #3
Nyhetsredaktör
Inlägg: 800


Skicka PM
Jag har en åsikt jag vill ventilera, och denna tråd får duga. Blinkenlights behöver fler guider. Det finns hur mycker programmeringsresurser som helst på nätet, ändå har blinkenlights hela tiden tiotals besökare (eller?) och det verkar vara c++ guiden som drar folk. Den borde verkligen breddas, fördjupas och kompletteras med liknande guider inom fler andra språk.
Det är väl ingen nyhet direkt, men jag är bara lite frusterad över att blinkenlights faktiskt har en sådan potential att växa, om bara någon tog sig tid och faktiskt gjorde jobbet. Jag ska väl inte säga så mycket då jag inte publicerar något själv, men som ni vet - jag borde inte ens sitta här nu och skriva det här...
En sektlünch åt den som publicerar en bra guide!




Independence 23:40 - 15:e Oktober 2006 | Post #4
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
    Citat av FunkyChicken:
Jag har en åsikt jag vill ventilera, och denna tråd får duga. Blinkenlights behöver fler guider. Det finns hur mycker programmeringsresurser som helst på nätet, ändå har blinkenlights hela tiden tiotals besökare (eller?) och det verkar vara c++ guiden som drar folk. Den borde verkligen breddas, fördjupas och kompletteras med liknande guider inom fler andra språk.
Det är väl ingen nyhet direkt, men jag är bara lite frusterad över att blinkenlights faktiskt har en sådan potential att växa, om bara någon tog sig tid och faktiskt gjorde jobbet. Jag ska väl inte säga så mycket då jag inte publicerar något själv, men som ni vet - jag borde inte ens sitta här nu och skriva det här...
En sektlünch åt den som publicerar en bra guide!


Jag måste säga att jag instämmer helt, omröstningen på startsidan visar också väldigt tydligt att det är mera innehåll som ska till. Jag har fortfarande inte ens gjord den upprensing av C++-guiden som jag länge tänkt att göra, vilket är dåligt. Jag ska åtminstonde skriva om den guiden. Funderade även på att skriva en guide om hur man gör program som skickar SMS då jag nyligen haft lite kontakt med det. Det var mycket enklare än vad jag trodde och kan vara riktigt användbart.

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





Sidor: 1

Forum huvudsida -> Förslag och buggar -> Arbetsuppgifter
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen