Forum huvudsida -> Projekt -> Vad har ni för projekt i sommar?
Sidor: 1
Independence | 15:15 - 3:e Juli 2006 | Post #1 | |
Administratör Inlägg: 1800 Skicka PM |
Tja, jag tänkte bara höra om ni har några intressanta projekt på gång i sommar? Själv har jag inte börjat med något ännu, har bara LANat. Men jag har lite ideér ------------------------- Vi är riddarna som säger fiskbulle! |
Nissebosselasse | 18:10 - 3:e Juli 2006 | Post #2 | |
Medlem Inlägg: 490 Skicka PM |
Jobba, jobba, jobba... Var med i gamedev.se programmeringstävling (48 timmar), gjorde ett tämligen trist spel som inte direkt fungerar Men visst blir man sugen på mer. ------------------------- http://pushingcows.se Gula Nallen |
nibbo | 19:56 - 4:e Juli 2006 | Post #3 | |
Administratör Inlägg: 446 Skicka PM |
Jag hade tänkt koda om en färdig template till en funktionsduglig php-sida med ett administrationsgränssnitt. Alltså göra det roliga kodandet och slippa designandet ,,r annars väldigt sugen på att vara med nån annan med något projekt. ------------------------- Ja! Det är en ,,KTA pungsvansknapp på min avatar! |
dunken | 01:01 - 7:e Juli 2006 | Post #4 | |
Medlem Inlägg: 3 Skicka PM |
Vet inte riktigt. Kanske blir det en resa eller så blir det kanske Malmö Beach hehe. Jobba lite kanske och självklart jobba vidare på Politiskt UngdomsForum, www.puf.nu ------------------------- Politiskt UngdomsForum - www.puf.nu |
HärJ | 21:26 - 7:e Juli 2006 | Post #5 | |
Moderator Inlägg: 1198 Skicka PM |
jag tänkte lära mig mer om wargames. Har varit sugen på det länge och nu när jag ska in i lumpen så tycker jag det var ännu mer passande ------------------------- Tänk om jag vore en skalärprodukt! |
Nissebosselasse | 10:28 - 8:e Juli 2006 | Post #6 | |
Medlem Inlägg: 490 Skicka PM |
HärJ: var ska du göra lumpen någonstans? ------------------------- http://pushingcows.se Gula Nallen |
HärJ | 13:56 - 8:e Juli 2006 | Post #7 | |
Enköping, hur så? ------------------------- Tänk om jag vore en skalärprodukt! |
Independence | 15:27 - 8:e Juli 2006 | Post #8 | |
Jag har precis börjat pilla på ett nytt projekt också kom jag på, nämligen BlinkenShell: http://shell.blinkenlights.se ------------------------- Vi är riddarna som säger fiskbulle! |
HärJ | 17:58 - 8:e Juli 2006 | Post #9 | |
verkar mkt trevligt även om loggon fick mig att tro att det var något fel på uppdateringsfrekvensen känner att jag är i lite behov av ett konto men jag lider av telefonskräck och har inga vykort... ------------------------- Tänk om jag vore en skalärprodukt! |
Independence | 18:05 - 8:e Juli 2006 | Post #10 | |
Citat av HärJ: verkar mkt trevligt även om loggon fick mig att tro att det var något fel på uppdateringsfrekvensen känner att jag är i lite behov av ett konto men jag lider av telefonskräck och har inga vykort... Mm, lite gammal info där kanske, det är en SMS-aktivering påväg istället för vykort och sånt. Iofs har jag inte krävt något såntdär av folk jag känner IRL, det ger liksom ingen extra säkerhet då eftersom jag ändå känner er ------------------------- Vi är riddarna som säger fiskbulle! Senast redigerad 18:06 - 8:e Juli 2006 |
C22H28N2O | 22:43 - 14:e Juli 2006 | Post #11 | |
Medlem Inlägg: 14 Skicka PM |
Lära mig PHP är väl en sak jag ska göra, sedan ska jag lära mig mer än vad nybörjar guiden lär mig om C++. :> ------------------------- :D:D:D |
Paxinum | 20:33 - 26:e Augusti 2006 | Post #12 | |
Medlem Inlägg: 8 Skicka PM |
Lärt mig grunderna i D, och portat mitt hemsideprogram till detta underbara språk. ------------------------- "...hence I'm not a Turing machine..." |
john_s | 20:32 - 12:a Augusti 2007 | Post #13 | |
Medlem Inlägg: 6 Skicka PM |
Bump... "Vad är D?" Själv så har jag börjat med Java.. (Dåligt val?) Blev ni klara med era sommarprojekt i år? (Onödigt att skapa en ny tråd) ------------------------- Java |
Sidor: 1
Forum huvudsida -> Projekt -> Vad har ni för projekt i sommar?
Du får inte posta i den här tråden | Till toppen
Datum
2024-12-22 03:25
Vecka: 51
Besökare
Inloggade: 0
Gäster: 605
Medlemmar
Medlemmar: 53576
Forum
Senaste inlägget: HAHA MÄNNISKAN LEVER ÄN (13:45 - 18:e Januari 2019, av Hetzz)
Wiki
Senaste ändringen:
3D (rev: 1, tid: 09:40 - 13:e November 2015)
Chatt
#blinkenlights @ Libera.Chat
Gratis shellkonton för IRC, webbsidor mm.