Forum: Grönan är härjad

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> Grönan är härjad

Sidor: 1

Till botten

HärJ 01:27 - 29:e Maj 2006 | Post #1
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
Japp nu har jag gjort den osäker. Ingen har fått bestående men efter besöket(vad jag vet iaf)
Summering av besöket på Gröna Lund: magen gillar inte för intensivt åkande efter en kebabtallrik.

Vilka attraktioner åkte jag då?
typ alla, utom minipariserhjulet, minivikingaskeppet, spökhuset, fritt fall, tilt och nån berg-och-dalbana(gillar egentligen inte dom)
I början av varje attraktion måste man ju högt utropa mantrat "HERRE GUD! VI KOMMER D-!" och under attraktionen kan man ju alltid disskutera var nånstans det är troligast att den går sönder osv.
"Vad händer om vi kraschar?"
"Det finns ju två alternativ. Antingen säger det plums eller så kanske vi landar på bordet där borta."
"Hörde du hur det knakade?"
"Mjo, det är nog bara ställningen som har rostat lite."
Kom ihåg att man ska vara väldigt saklig när man säger dessa saker. Små barn har en benägenhet att klamra sig fast lite extra mycket ju längre man håller på.

Vissa attraktioner kan få en helt ny dimension med hjälp av mantrat jag tidigare nämde. T ex Pariserhjulet och Kärlekstunneln. Finns bara två "attraktion" som man inte kan använda detta på Skrattkammaren och Lustiga Huset.

VARNING! Blåtåget kan framkalla kram i magen pga skratt. Tror inte jag skrattat så mycket på länge. Den är så patetisk att den blir riktigt rolig. Försök bara att inte skratta hela vägen, det gör ganska ont i magen.

Min favorit är fortfanande Lustiga Huset.

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!

Senast redigerad 01:28 - 29:e Maj 2006


Sidor: 1

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> Grönan är härjad
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen