Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> Nattens frågor
Sidor: 1
HärJ | 01:03 - 30:e April 2006 | Post #1 | |
Moderator Inlägg: 1198 Skicka PM |
,,nnu en bloggpost på väldigt kort tid. (för att vara blinkenblogg alltså) Satt och fundera lite på olika saker och var bara tvungen att skriva ner dem. Nattens frågor är:
Detta är egentligen retoriska frågor, dvs jag räknar inte med att nån svarar ------------------------- Tänk om jag vore en skalärprodukt! |
Phry | 01:04 - 1:a Maj 2006 | Post #2 | |
Medlem Inlägg: 9 Skicka PM |
1. Klaga inte på han, klaga på Opera. 2. Byt till Opera om du ej stödjer Indy. 3. Dags och dra upp det då? I'll follow you to death. 4. Tycker blinken bloggen duger alldeles perfekt. 5. Mate? Matte? Matematik hemma? 6. Ja helt klart. ------------------------- |
HärJ | 19:01 - 1:a Maj 2006 | Post #3 | |
Moderator Inlägg: 1198 Skicka PM |
Citat av Phry: 1. Klaga inte på han, klaga på Opera. 2. Byt till Opera om du ej stödjer Indy. 3. Dags och dra upp det då? I'll follow you to death. 4. Tycker blinken bloggen duger alldeles perfekt. 5. Mate? Matte? Matematik hemma? 6. Ja helt klart. 1. Ok, så kan man också se det. 2. Fattar inte riktigt hur du tänker men det är säkert bra Jag tycker det borde vara tvärtom. 3. Då så. Hjärt-lugnräddning på forumet med start idag 4. Den duger för småbloggande men jag fundera på något eget. Det blir nog lite jobbigt att blogga mycket här har jag en känsla av. 5. Din brist på kunskap innom kultur(sydamerikansk sådan) är väldigt bra. Mate är den dryck som görs på "Yerba mate" dvs järnek. 6. Jag tror dig. Men det är ett "nyttigt" beroende iaf ------------------------- Tänk om jag vore en skalärprodukt! |
Sidor: 1
Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> Nattens frågor
Du får inte posta i den här tråden | Till toppen
Datum
2024-12-22 04:15
Vecka: 51
Besökare
Inloggade: 0
Gäster: 605
Medlemmar
Medlemmar: 53576
Forum
Senaste inlägget: HAHA MÄNNISKAN LEVER ÄN (13:45 - 18:e Januari 2019, av Hetzz)
Wiki
Senaste ändringen:
3D (rev: 1, tid: 09:40 - 13:e November 2015)
Chatt
#blinkenlights @ Libera.Chat
Gratis shellkonton för IRC, webbsidor mm.