Forum huvudsida -> Förslag och buggar -> Ny design!
Sidor: 1
Gustav | 09:51 - 7:e Mars 2006 | Post #1 | |
Medlem Inlägg: 5 Skicka PM |
Hejsan, jag är ny här och ska ta mig an uppdraget att koda en ny layout! Ni ska veta att ni ska ha respekt för mig då jag är blivande admin! =) Så hälsa mig VARMT välkommen... Nu har jag varit löjlig för dagen och blir lite allvarlig... Vi vill veta vilket färgtema ni användare vill se i den nya layouten... Så skriv på =) Med vänliga och stränga hälsningar Gustav Holmström Blivande admin och webbutvecklare EDIT: Ursäkta om jag lät _kaxig_ där... Jag hade bara lust att vara lite orolig, ta det med en nypa ironi så ska det nog gå bra =). ------------------------- Yeah? Senast redigerad 10:02 - 7:e Mars 2006 |
ozamosi | 17:06 - 7:e Mars 2006 | Post #2 | |
Administratör Inlägg: 1129 Skicka PM |
Ok, om jag förstår rätt är det alltså ett tema du ska göra? ------------------------- Ljusblå |
Gustav | 18:40 - 7:e Mars 2006 | Post #3 | |
Ja, kanske var lite otydlig. ------------------------- Yeah? |
Independence | 19:52 - 7:e Mars 2006 | Post #4 | |
Administratör Inlägg: 1800 Skicka PM |
Jag tror att andra webbsidor brukar försöka ha teman i samma stil så att man ska känna igen sig, så när du skapar det nya temat så kan det ju vara bra att tänka på att man skall känna igen sig, även om kanske inte färgerna är desamma. Sedan är det nog säkrast att vänta tills efter söndag med att skapa ett nytt tema, så vi hinner ha mötet och disskutera allt först. ------------------------- Vi är riddarna som säger fiskbulle! |
Gustav | 19:59 - 7:e Mars 2006 | Post #5 | |
Ok... ------------------------- Yeah? |
Sidor: 1
Forum huvudsida -> Förslag och buggar -> Ny design!
Du får inte posta i den här tråden | Till toppen
Datum
2024-12-22 15:46
Vecka: 51
Besökare
Inloggade: 0
Gäster: 605
Medlemmar
Medlemmar: 53576
Forum
Senaste inlägget: HAHA MÄNNISKAN LEVER ÄN (13:45 - 18:e Januari 2019, av Hetzz)
Wiki
Senaste ändringen:
3D (rev: 1, tid: 09:40 - 13:e November 2015)
Chatt
#blinkenlights @ Libera.Chat
Gratis shellkonton för IRC, webbsidor mm.