Forum: Möte

Forum huvudsida -> Förslag och buggar -> Möte

Sidor: 1

Till botten

Independence 20:30 - 5:e Mars 2006 | Post #1
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Vi kommer att hålla ett möte om hur vi skall fortsätta att driva Blinkenlights någongång under veckan. Det vi skall disskutera är främst hur man kan få lite liv i sidan samt hitta folk som kan tänka sig hjälpa till med olika delar av sidan. Något datum är inte riktigt bestämt, men jag tänkte att vi kunde ta det här. Så, när passar det er? För mig går när som helst bra, men jag vet att folk brukar vara lediga på söndagseftermiddagar/kvällar. Dock skulle jag gärna se ett möte lite tidigare, kanske onsdagkväll eller nåt? Onsdag kl 19? Söndag kl 19?

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





ozamosi 20:53 - 5:e Mars 2006 | Post #2
Administratör
Inlägg: 1129


Skicka PM
Varför är det så bråttom? Jag menar: det har varit utan aktivitet i 6-12 månader, en vecka till spelar väl ingen roll?

Om man skjuter på det några dagar extra får man dessutom fördelen att man kan tänka igenom vad man tycker.

-------------------------
Ljusblå



brainlessbob 20:53 - 5:e Mars 2006 | Post #3
Medlem
Inlägg: 69


Skicka PM
Det mesta går bra så länge det inte är tex. klockan 4 på morgononen.

-------------------------
Idioter kan göra underverk!



Independence 20:54 - 5:e Mars 2006 | Post #4
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Anledningen till att jag vill ha det direkt är att folk inte skall tappa intresset. Vore väldigt tråkigt om hela andan försvann och dog ut innan möten hann bli av. Om det är någon som visar intresse vill jag gärna uppmuntra det och visa att det händer något så att säga. Men för tidigt är ju inte heller bra. När föreslår du att vi har mötet?

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





Independence 20:59 - 5:e Mars 2006 | Post #5
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Okej, efter en liten förklaring av ozamosi har jag nu förstått att onsdag är lite tidigt, men att nästa söndag borde vara lagom ungefär. Det är bara jag som är lite naiv som vanligt, men jag ska försöka vara lite tålamodig då jag verkligen vill att detta leder till något Smiley
brainlessbob: Ingen fara, jag stiger inte upp förrän tidigast 11 om det är en ledig dag Smiley

Edit: Bara för att vara lite tydlig, Söndag är inte bestämt ännu, men det är föreslaget och det verkar vettigt. Någon tid har vi inte heller, men att börja tidigt på kvällen (18,19) kanske vore lagom?

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!



Senast redigerad 21:03 - 5:e Mars 2006


FunkyChicken 21:03 - 5:e Mars 2006 | Post #6
Nyhetsredaktör
Inlägg: 800


Skicka PM
Då säger vi söndag... helst kväll, jag är upptagen på dagen




HärJ 23:26 - 5:e Mars 2006 | Post #7
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
söndag kväll noterat.
har som fc saker att göra på dagen

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!



nibbo 18:53 - 6:e Mars 2006 | Post #8
Administratör
Inlägg: 446


Skicka PM
Jag vill gärna vara med på mötet och hjälpa till. Men jag befinner mig tyvärr i ...re på söndag (om det är den 12:e ni menar).

-------------------------
Ja! Det är en ,,KTA pungsvansknapp på min avatar!



FunkyChicken 19:48 - 6:e Mars 2006 | Post #9
Nyhetsredaktör
Inlägg: 800


Skicka PM
Ingen fara, du kan ju alltid lämna eventuella förslag, ideér och åsikter till någon före mötet och sen redovisar vi vad vi sagt när du kommer hem så får du komma med kommentarer. Det samma gäller alla andra intresserad som inte vill/kan vara med på mötet...
Eller ska vi vänta med mötet? Fast det här är nog inte något som vi kommer babbla igenom på en kväll - antingen tröttnar folk på att engagera sig redan innan söndag, eller så lär det bli fler än ett möte...




Independence 21:01 - 6:e Mars 2006 | Post #10
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Jag tycker vi bestämmer söndag, som sagt så kan man ju framföra åsikter innan mötet om det behövs, och protokoll kommer väl förhoppningsvis föras så man i efterhand kan se vad som har bestämts.
Jag ska försöka kasta upp en wikisida med dagsordning och lite sånt så man kan förbereda sig lite inför mötet.
Men vi kan väl säga Söndag 12:e kl 18 tills vidare iaf.

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





Independence 21:33 - 6:e Mars 2006 | Post #11
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Här är wikisidan om mötet på söndag: http://www.blinkenlights.se/wiki/Möte20060312/
Det är fritt fram att lägga till flera saker i dagordningen osv, det är wiki Smiley

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





Independence 15:48 - 11:a Mars 2006 | Post #12
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Möte imorgon, glöm inte det! Ska skicka ut ett nyhetsbrev nu också hade jag tänkt.

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





Nissebosselasse 15:05 - 3:e April 2006 | Post #13
Medlem
Inlägg: 490


Skicka PM
Hur går det med mötena, var det något i söndags (2 april -06)? Jag tror jag var inloggad en kort stund, men jag vet inte, jag håller fortfarande på att lära mig IRC-programmet...kan hända att jag var inloggad lite varstans faktiskt Smiley

-------------------------
http://pushingcows.se
Gula Nallen



Independence 17:20 - 3:e April 2006 | Post #14
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
    Citat av Nissebosselasse:
Hur går det med mötena, var det något i söndags (2 april -06)? Jag tror jag var inloggad en kort stund, men jag vet inte, jag håller fortfarande på att lära mig IRC-programmet...kan hända att jag var inloggad lite varstans faktiskt Smiley


I söndags var det inget möte, men det vore nog bra med ett nästa söndag så vi kan ta att göra något med de som anmält sig att ställa upp och bidra lite till siten.


-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





HärJ 21:41 - 3:e April 2006 | Post #15
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
menar du helgen 8-9 så är jag inte hemma.
men helgen efter det tror jag det är lugnt.

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!



Independence 21:46 - 3:e April 2006 | Post #16
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Jag har för länge sedan slutat försöka lägga saker där det passar för dig för det passar dig aldrig Smiley

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





HärJ 23:57 - 3:e April 2006 | Post #17
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
    Citat av Independence:
Jag har för länge sedan slutat försöka lägga saker där det passar för dig för det passar dig aldrig Smiley

det stämmer inte!
snarare så att du inte bryr dig om när jag kan näravara.
är det så att du inte vill att jag ska vara här får jag väl dra med en gång...

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!



Independence 17:32 - 4:e April 2006 | Post #18
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
    Citat av HärJ:
    Citat av Independence:
Jag har för länge sedan slutat försöka lägga saker där det passar för dig för det passar dig aldrig Smiley

det stämmer inte!
snarare så att du inte bryr dig om när jag kan näravara.
är det så att du inte vill att jag ska vara här får jag väl dra med en gång...


Du brukar alltid vara på fäktningstävlingar eller leka konfirmationsledare på helger och lov när jag tycker att det passar med möte Smiley

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





FunkyChicken 21:12 - 4:e April 2006 | Post #19
Nyhetsredaktör
Inlägg: 800


Skicka PM
/me är inte heller hemma, men vad gör det? Internet finns det i stockholm också! =)




HärJ 23:02 - 4:e April 2006 | Post #20
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
    Citat av Independence:
    Citat av HärJ:
    Citat av Independence:
Jag har för länge sedan slutat försöka lägga saker där det passar för dig för det passar dig aldrig Smiley

det stämmer inte!
snarare så att du inte bryr dig om när jag kan näravara.
är det så att du inte vill att jag ska vara här får jag väl dra med en gång...


Du brukar alltid vara på fäktningstävlingar eller leka konfirmationsledare på helger och lov när jag tycker att det passar med möte Smiley

Det stämmer inte riktigt heller.
varje gång du vill ha möte brukar det inträffa. Alla andra helger passar det inte dig men mig Smiley

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!



Sidor: 1

Forum huvudsida -> Förslag och buggar -> Möte
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen