Forum: Komma ihåg raden

Forum huvudsida -> Förslag och buggar -> Komma ihåg raden

Sidor: 1

Till botten

Burglar 22:38 - 26:e Oktober 2005 | Post #1
Medlem
Inlägg: 59


Skicka PM
En sak jag stört mig ordentligt på i forumet är att om man går in och läser ett inlägg och kanske inte svarar, då vill man backa tillbaka till där man var senast. Men varje gång jag backar ur ett inlägg så kommer jag tillbaka till toppen på forumet. Finns det inget enkelt sätt att fixa till så man kommer tillbaka på den raden man klickade in sig i inlägget? (som man normalt brukar)

-------------------------
,,hh signatur! jag är skeptisk!



Independence 22:40 - 26:e Oktober 2005 | Post #2
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Vore trevligt om du kunde förklara på något lite mer lättbegripligt sätt, jag förstår inte alls vad du pratar om Smiley

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!



Senast redigerad 22:40 - 26:e Oktober 2005


ozamosi 22:51 - 26:e Oktober 2005 | Post #3
Administratör
Inlägg: 1129


Skicka PM
Jag gör.

Gå till forumsindexsidan. Scrolla ner en bit. Tryck på en länk. Tryck på bakåt. Tada: du kommer inte att hamna där du var, utan högst upp. På de flesta andra forum (och sidor i allmänhet) hamnar man där man var.

-------------------------
Ljusblå



Independence 23:10 - 26:e Oktober 2005 | Post #4
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Okej, nu förstår jag vad ni menar iaf, men jag måste säga att det problemet väldigt mycket o-existerar i min webbläsare Smiley
Jag kör Opera, antar att ni kör Firefox? Det enda jag kan komma att tänka på är att vilt skylla ifrån mig på firefox och påstå att den version ni kör har bugg tillsammans med flytande layouter och bakåt-knappen, eftersom jag inte har samma problem. Eller ozamosi kanske kör kazehazake eller vad det nu heter? Smiley

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





Burglar 22:40 - 14:e November 2005 | Post #5
Medlem
Inlägg: 59


Skicka PM
LOL, ok det kanske inte var det största problemet iaf Smiley

-------------------------
,,hh signatur! jag är skeptisk!



Sidor: 1

Forum huvudsida -> Förslag och buggar -> Komma ihåg raden
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen