Forum huvudsida -> Projekt -> Söker medlemmar!
brainlessbob | 16:53 - 6:e November 2005 | Post #26 | |
Medlem Inlägg: 69 Skicka PM |
,,r inne, glömmer oftast bort att starta mirc när jag startar burken. ------------------------- Idioter kan göra underverk! |
Hetzz | 09:12 - 7:e November 2005 | Post #27 | |
Medlem Inlägg: 516 Skicka PM |
använd nått annat än mirc -------------------------
|
brainlessbob | 15:33 - 7:e November 2005 | Post #28 | |
Tips? Fick mirc med DVD Gamer i senaste PC gamer så jag orkade inte tanka ner ------------------------- Idioter kan göra underverk! |
viblo | 13:43 - 9:e November 2005 | Post #29 | |
Medlem Inlägg: 25 Skicka PM |
E väl bara o lägga den i autostart annars? ------------------------- Ingen signatur! |
brainlessbob | 17:41 - 9:e November 2005 | Post #30 | |
Du är ett geni Tackar, avgudar dig från och med idag ------------------------- Idioter kan göra underverk! |
HärJ | 18:09 - 9:e November 2005 | Post #31 | |
Moderator Inlägg: 1198 Skicka PM |
lol kan vi återgå till topic nu? har vi tillräckligt med medlemmar? ------------------------- Tänk om jag vore en skalärprodukt! |
brainlessbob | 18:17 - 9:e November 2005 | Post #32 | |
Har ingen autostart folder så... Gick inge vidare. Så måste starta manuellt nu med. Men det går bra ändå. ------------------------- Idioter kan göra underverk! |
SaNz | 19:19 - 9:e November 2005 | Post #33 | |
Medlem Inlägg: 77 Skicka PM |
Jamen, det blir ju inget stort. Och nu har jag äntligen fixat SDL till dev-c++! ------------------------- Det är helheten som räknas... Så skit inte i hälften! |
FunkyChicken | 21:04 - 9:e November 2005 | Post #34 | |
Nyhetsredaktör Inlägg: 800 Skicka PM |
gör en autostartfolder. eller skapa winstart.bat i tex windowskatalogen och skriv in sökvägen till mirc i den. Eller lägg till mirc i HKEY\local machine\software\microsoft\windows\current version\run i registeret, eller.... |
brainlessbob | 23:18 - 9:e November 2005 | Post #35 | |
Ehh... orka Har en ikon på skrivbordet så... ------------------------- Idioter kan göra underverk! |
Kekke | 00:07 - 4:e Maj 2006 | Post #36 | |
Medlem Inlägg: 4 Skicka PM |
Jag hänger mer än gärna på Väldigt intresserad och lättlärd men har dock ytterst lite erfarenheter i SDL. Kan dock ganska mycket C++ har hållt på med det i 1 och ett halvt år. Finns på IRCen #project1 @ quakenet eller på msn: Henric-Johansson@hotmail.com ------------------------- Ingen signatur! |
LeChux | 17:04 - 4:e Juni 2006 | Post #37 | |
Medlem Inlägg: 1 Skicka PM |
Jo, lagom gammal tråd det här märker jag Men underbar idé. ,,r själv riktigt ny till det här med c++ programmering. Har hållt på en del med php/mysql så det behärskar jag väl ganska bra. Skulle vara väldigt roligt att gå samman till ett utvecklingsteam där alla kommer in med lite små kunskaper inom olika saker och tillsammans utvecklas. Med tanke på att det var ett halvår sedan tråden startades och det inte verkar hänga någon i kanalen antar jag att det är nerlagt? Men varför? Let's try again, shall we? ------------------------- Ingen signatur! |
Paxinum | 20:30 - 26:e Augusti 2006 | Post #38 | |
Medlem Inlägg: 8 Skicka PM |
Dut hade varit kul att vara med och koda på ett rpg. ------------------------- "...hence I'm not a Turing machine..." |
SaNz | 23:07 - 1:a November 2006 | Post #39 | |
Medlem Inlägg: 77 Skicka PM |
Så länge jag lär in allt igen så kan ni diskutera, Har varit borta i kanske 2 månade och glömt bort rätt så mycket LET'S TRY AGAIN! MM, bra idé att lära från varann ------------------------- Det är helheten som räknas... Så skit inte i hälften! |
Independence | 09:59 - 2:a November 2006 | Post #40 | |
Administratör Inlägg: 1800 Skicka PM |
Det har faktiskt varit väldigt många intresserade i det här projektet, även om de kommit lite utstpritt Försök bestämma en tid då ni kan snacka, blinkenlights-kanalen går bra att använda om ni vill, där finns ju redan lite folk och dessutom kan man komma dit via webbchatten. ------------------------- Vi är riddarna som säger fiskbulle! |
HärJ | 18:32 - 2:a November 2006 | Post #41 | |
Jag föreslår en helg för då är jag hemma. Saknar faktiskt ett projekt i mitt liv På lördag 18.30(efter bolibompa ) så kan ju alla som fortfarande är intresserade säga vad de kan bidra med. vi ses där då! ------------------------- Tänk om jag vore en skalärprodukt! |
HärJ | 23:09 - 3:e November 2006 | Post #42 | |
ursäkta dubbelpost och ursäkta att jag åker tåg var inte hemma 18:30. kom det upp nåt som är värt att veta eller fortsatte projektet vara dött? ------------------------- Tänk om jag vore en skalärprodukt! |
Independence | 23:18 - 3:e November 2006 | Post #43 | |
Lördag är imorgon Sedan tror jag att det är eventuellt sanz som läst din post, men inte så många fler. Tror ett lite pm-utskick eller email vore bra för att verkligen samla lite folk. ------------------------- Vi är riddarna som säger fiskbulle! |
HärJ | 23:25 - 3:e November 2006 | Post #44 | |
ajdå! tänkte att det var idag skicka pm skulle man ju kunna göra annars så kan vi ju se vilka som dyker upp och utgå från det. Gillar inet riktigt att "spama" ------------------------- Tänk om jag vore en skalärprodukt! |
Independence | 23:28 - 3:e November 2006 | Post #45 | |
Citat av HärJ: ajdå! tänkte att det var idag skicka pm skulle man ju kunna göra annars så kan vi ju se vilka som dyker upp och utgå från det. Gillar inet riktigt att "spama" Inte spamma till alla medlemmar, men de som sagt här i tråden att de är intresserade tycker jag du kan skicka brev till, de tar nog inte illa upp. ------------------------- Vi är riddarna som säger fiskbulle! |
Burglar | 12:13 - 28:e Mars 2007 | Post #46 | |
Medlem Inlägg: 59 Skicka PM |
Går det framåt eller är projektet skrotat? ------------------------- ,,hh signatur! jag är skeptisk! |
FunkyChicken | 20:45 - 28:e Mars 2007 | Post #47 | |
Nyhetsredaktör Inlägg: 800 Skicka PM |
gissa... ^^ |
Forum huvudsida -> Projekt -> Söker medlemmar!
Du får inte posta i den här tråden | Till toppen
Datum
2024-12-22 19:39
Vecka: 51
Besökare
Inloggade: 0
Gäster: 605
Medlemmar
Medlemmar: 53576
Forum
Senaste inlägget: HAHA MÄNNISKAN LEVER ÄN (13:45 - 18:e Januari 2019, av Hetzz)
Wiki
Senaste ändringen:
3D (rev: 1, tid: 09:40 - 13:e November 2015)
Chatt
#blinkenlights @ Libera.Chat
Gratis shellkonton för IRC, webbsidor mm.