Forum: Lilla melodifestivalen och Worms

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> Lilla melodifestivalen och Worms

Sidor: 1

Till botten

Celeron 07:44 - 8:e Oktober 2005 | Post #1
Medlem
Inlägg: 418


Skicka PM
Var det någon mer än jag som såg Lilla melodifestivalen igår? Isf, vilken låt tyckte ni var bäst? Jag tycker att fel låt vann! Låt nr 1,2 och 4 var dom bästa!

Och så sitter jag här och längtar till måndag Smiley . Det är eftersom ett spel som jag har beställt ska komma då: Worms 4: Mayhem. Det är den vanliga Worms stilen, använd galna vapen, och också lite mindre galna vapen (t ex bazzoka, granat, basebollträ). Jag har alltid gillat Worms serien, men Worms 3D verkade inte vara så bra (jag testade demot), inte Worms Forts heller (samma där, testade demot), men nu är Worms tillbaka med lite nya funktioner också. Man kan ge sina maskar lite "kläder" t ex mustacher (sådär stavas det inte Smiley ), mössor, handskar, frisyrer, en och annan hjälm. Och så finns det ett Story mode (ungefär som uppdragen i dom föregående Worms, fast med en story) som verkar kul och sist, men inte minst, så kan man göra sina egna kast-, skjut- eller luftanfallsvapen! Någon mer än jag som ska köpa Worms 4? (Jag kanske borde börja med reklam? Smiley )

-------------------------
Det viktigaste är att ha roligt! Har ny hemsida: http://www.freewebs.com/cpperik/



Sidor: 1

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> Lilla melodifestivalen och Worms
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen