Forum huvudsida -> Kommentarer -> Nyheter -> Opera tar bort reklamen
Sidor: 1
Independence | 18:31 - 20:e September 2005 | Post #1 | |
Administratör Inlägg: 1800 Skicka PM |
Webbläsaren Opera kommer i och med version 8.5 utan reklam även för personer som inte har betalat för en licens. Anledningen är enligt Opera att de har kommit så många nya användare av webbläsaren, de hade tidigare i år serverproblem då så många ville ladda ner webbläsaren samtidigt. Denna gång har de dock förberett sig lite extra och man kan nu använda BitTorrent för att ladda ner webbläsaren (även om endast är ca 4MB). Länkar: Opera 8.5 för Windwos (engelska, torrent) Opera 8.5 för Windows (svenska, http) Använder du GNU/Linux rekommenderar jag att du använder din pakethanterare för att installera Opera. Pressrelease ------------------------- Vi är riddarna som säger fiskbulle! |
FunkyChicken | 20:13 - 20:e September 2005 | Post #2 | |
Nyhetsredaktör Inlägg: 800 Skicka PM |
Vad är det då för drawback med att inte köpa en licens? Klarar den registerade versionen något som den "vanliga" inte klarar? |
Independence | 20:14 - 20:e September 2005 | Post #3 | |
Administratör Inlägg: 1800 Skicka PM |
Man stödjer en bra webbläsare? Det skulle nog vara det viktigaste skälet om jag valde att betala till Opera. Edit: Kollade upp det på opera.com och det verkar vara support man köper. ------------------------- Vi är riddarna som säger fiskbulle! Senast redigerad 20:15 - 20:e September 2005 |
HärJ | 21:54 - 20:e September 2005 | Post #4 | |
Moderator Inlägg: 1198 Skicka PM |
Citat av Independence: Använder du GNU/Linux rekommenderar jag att du använder din pakethanterare för att installera Opera. mobba mig för att jag inte har nån man kanske ska byta till opera... ------------------------- Tänk om jag vore en skalärprodukt! |
Dumlen | 18:12 - 4:e Oktober 2005 | Post #5 | |
Medlem Inlägg: 36 Skicka PM |
windwos? |
HärJ | 22:36 - 4:e Oktober 2005 | Post #6 | |
Moderator Inlägg: 1198 Skicka PM |
men det är ingen som kan stava det rätt ------------------------- Tänk om jag vore en skalärprodukt! |
Sidor: 1
Forum huvudsida -> Kommentarer -> Nyheter -> Opera tar bort reklamen
Du får inte posta i den här tråden | Till toppen
Datum
2024-12-22 10:13
Vecka: 51
Besökare
Inloggade: 0
Gäster: 605
Medlemmar
Medlemmar: 53576
Forum
Senaste inlägget: HAHA MÄNNISKAN LEVER ÄN (13:45 - 18:e Januari 2019, av Hetzz)
Wiki
Senaste ändringen:
3D (rev: 1, tid: 09:40 - 13:e November 2015)
Chatt
#blinkenlights @ Libera.Chat
Gratis shellkonton för IRC, webbsidor mm.