Forum: Nytt verktyg för att hålla koll på ens länkbyten

Forum huvudsida -> Webbdesign -> Nytt verktyg för att hålla koll på ens länkbyten

Sidor: 1

Till botten

SWE_Monstro 20:52 - 2:a November 2010 | Post #1
Medlem
Inlägg: 3


Skicka PM

Hejsan...

Jag gjorde den främst till mig själv, men tänkte sen att klart andra ska använda det också, om nu någon har samma behov som jag har. Är helt nystartad så ni stöter på någon bugg är det inte så konstigt...

Anledningen var att jag märkte att det bara tog några veckor efter ett genomfört länkbyte så glömde man bort med vem man hade kommit överens om vad. Så jag gjorde en sida där man matar in vilka länkar man byter, och sen kollar systemet om länkarna finns, vad det är för länktext osv...

hoppas någon fler än jag har nytta av det...

http://www.linkmanager.se

Lycka till






martin310 11:59 - 3:e November 2010 | Post #2
Medlem
Inlägg: 132


Skicka PM

Petitesser, men, skriv gärna en liten klasul, att ni kanske krypterar alla lösenord (MD5, SHA512, e.t.c.) och att ni inte säljer användareuppgifterna till tredjepart, e.t.c. där man regristrerar sig.



-------------------------

Hjälp jorden med Granola, det är gratis och funkar på både Windows och Linux, och försämrar inte datorns prestandad!





kode 08:02 - 5:e November 2010 | Post #3
Medlem
Inlägg: 45


Skicka PM

Sysslar folk alltså med länkbyten fortfarande? Jag trodde att det nuförtiden enbart var spammare som gjorde det.






Sidor: 1

Forum huvudsida -> Webbdesign -> Nytt verktyg för att hålla koll på ens länkbyten
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen