Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> WebClient
Sidor: 1
christelchristel | 11:41 - 31:a Maj 2010 | Post #1 | |
Medlem Inlägg: 2 Skicka PM |
Kommenteringstråd till blogginlägget WebClient. |
christelchristel | 12:09 - 1:a Juni 2010 | Post #2 | |
Medlem Inlägg: 2 Skicka PM |
Hej! Jag ställer min fråga igen, fast på svenska: Jag försöker ladda hem filer i en loop till användarens lokala hårddisk och på så sätt att användaren bara anger var de ska sparas en gång i en textbox. Jag använder webclient för detta och det funkar bra i min utvecklingsmiljö, men inte i webmiljö, där får jag webexception. Denna rad ställer till det: webclient.DownloadFile( "http://labbxreg.sprawl.local/ uploads/Verifikationer/" + Membership.GetUser().ProviderUserKey.ToString() + "/" + checkade[a].ToString(), @savelocation.Text + checkade[a].ToString()); Jag har försökt att ha med användarnamn och lösenord, men det gör ingen skillnad. @savelocation är den textbox där användaren anger var filerna ska sparas. Någon som vet vad jag gör för fel här? Tacksam för svar! /C |
martin310 | 18:01 - 10:e Juni 2010 | Post #3 | |
Medlem Inlägg: 132 Skicka PM |
Testa HttWebRequest i stället? ------------------------- Hjälp jorden med Granola, det är gratis och funkar på både Windows och Linux, och försämrar inte datorns prestandad! |
angelicamandy | 07:32 - 23:e November 2017 | Post #4 | |
Medlem Inlägg: 1 Skicka PM |
In PC programming, a remark is a software engineer clear clarification or explanation in the source code of a PC program. They are included with the reason for influencing the source to code less demanding for people to comprehend, and are for the most part disregarded by compilers and mediator.Do my Essay for me Senast redigerad 07:32 - 23:e November 2017 |
Sidor: 1
Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> WebClient
Du får inte posta i den här tråden | Till toppen
Datum
2024-12-21 15:35
Vecka: 51
Besökare
Inloggade: 0
Gäster: 605
Medlemmar
Medlemmar: 53576
Forum
Senaste inlägget: HAHA MÄNNISKAN LEVER ÄN (13:45 - 18:e Januari 2019, av Hetzz)
Wiki
Senaste ändringen:
3D (rev: 1, tid: 09:40 - 13:e November 2015)
Chatt
#blinkenlights @ Libera.Chat
Gratis shellkonton för IRC, webbsidor mm.