Forum: Start frågan

Forum huvudsida -> Förslag och buggar -> Start frågan

Sidor: 1

Till botten

Dojjan 18:31 - 28:e Maj 2005 | Post #1
Medlem
Inlägg: 114


Skicka PM
Startfrågan eller omröstningen som ligger på förstasidan har varit igång rätt länge nu. När ska Indy hantera resultatet och lägga upp en ny fråga?




HärJ 18:44 - 28:e Maj 2005 | Post #2
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
till sommarlovet skulle jag tro.
Vi har prov, inlämning och skit fram till som sommarlovet.

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!



Independence 19:53 - 28:e Maj 2005 | Post #3
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Fixade en ny nu, hoppas den duger Smiley
Resultatet av den förra omröstningen kan väl sammanfattas som att besökarna vill ha tävlingar och mer artiklar ungefär.

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





Dojjan 20:04 - 29:e Maj 2005 | Post #4
Medlem
Inlägg: 114


Skicka PM
Och vad tänker du göra åt det. Bara tänka "jaha" och sen strunta i det? Hur tänker du få folk att skriva mer artiklar och hur ofta ska det anordas tävlingar? Resultatet av frågan har vi sett - det är vad du tänker göra med det som vi väntar på!




Independence 20:18 - 29:e Maj 2005 | Post #5
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Jag har kontaktat en kille som var kunnig och intresserad av att hålla i tävlingar, men han har inte svarat ännu. Vill han göra det har vi nog tävlingar lite mera regelbundet.

Angående artiklar så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, jag försöker skriva lite själv ibland. Men det blir inte av så ofta tyvärr. Det kan vara ganska tungt att skriva artiklar, och man behöver en rejäl portion motivation tror jag.

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!



Senast redigerad 20:22 - 29:e Maj 2005


Dojjan 20:35 - 29:e Maj 2005 | Post #6
Medlem
Inlägg: 114


Skicka PM
Gör en omröstning över vad folk vill se för slags artiklar. Sen ser du vad som behövs, ägger upp en post där du frågar efter folk som kan göra detta. Du skulle kanske kunna ge dem nån slags förmåner som tack (inte för att jag vet vad, men ändå)




Independence 21:38 - 29:e Maj 2005 | Post #7
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
De förmåner jag kan erbjuda är inte direkt i den klassen att man får lust att skriva artiklar och grejor. Man måste själv hitta någon slags motivation, troligtvis att folk efterfrågar artikeln och uppskattar den. Kan ju testa med en omröstning med olika typer av artiklar nästa vecka eller så så får vi se vart det leder.

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





Sidor: 1

Forum huvudsida -> Förslag och buggar -> Start frågan
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen