Forum: DevMoon.se (gjord i php)

Forum huvudsida -> Webbdesign -> DevMoon.se (gjord i php)

Sidor: 1

Till botten

Devmoon 01:24 - 7:e September 2009 | Post #1
Medlem
Inlägg: 12


Skicka PM
Efter många iterationer utav designen har jag (tror jag) kommit fram till något som jag tycker ser fint ut Smiley, och tänkte då att jag kunde få lite åsikter om vad andra tycker. Kommentera gärna på designen och utformningen (bra samt dåliga saker).Smiley

Denna sida kommer jag ha för att visa mina projekt och ha som portfolio framöver ; )

Så ska vi inte glömma länken http://devmoon.se

/Kristoffer

-------------------------
Game Programmer



Python 19:11 - 8:e September 2009 | Post #2
Medlem
Inlägg: 157


Skicka PM
Sidan ser fin ut tycker jag.
Men på admin.devmoon.se får man en lista på alla möjliga fina skolfiler och andra privata grejorSmiley
Om det är några secret grejjer där så är det en bra idé att sätta en index.html fil i root-mappen.

-------------------------
-------------------------



Devmoon 21:55 - 8:e September 2009 | Post #3
Medlem
Inlägg: 12


Skicka PM
    Citat av Python:
Sidan ser fin ut tycker jag.
Men på admin.devmoon.se får man en lista på alla möjliga fina skolfiler och andra privata grejorSmiley
Om det är några secret grejjer där så är det en bra idé att sätta en index.html fil i root-mappen.


Hehe någon som hittade till min användare på min server dator Smiley.

Inget som jag inte vill någon annan ska se där men rensade lite så det inte låg massa skit och grejer där hehe.

Kul att du gillade sidan också Smiley

-------------------------
Game Programmer



tobeco 10:30 - 12:a September 2009 | Post #4
Medlem
Inlägg: 13


Skicka PM
Såg bra ut, less is moreSmiley Den kanske inte sticker ut så mycket då den följer trenden på de flesta bloggar och hemsidor. Men helt klart en snygg sida.

-------------------------
Less is more
Funktion framför designe!!!!!



Devmoon 13:09 - 12:a September 2009 | Post #5
Medlem
Inlägg: 12


Skicka PM

Tack så mycket

Jo jag har arbetat mycket på att få sidan/bloggen så simplistiskt som möjligt då det ofta varit för mycket saker på template sidor, och angånende likheten mot andra bloggar så ska jag jobba lite på några unika detaljer sen när all bas funktionalitet är klar.


(btw. blinkenlight.se verkar posta topics och replies när man trycker förhandsgranska)

-------------------------
Game Programmer

Senast redigerad 13:14 - 12:a September 2009


martin310 23:56 - 12:a September 2009 | Post #6
Medlem
Inlägg: 132


Skicka PM
Implantera NVIDIA Physics till ditt 3D framework!

-------------------------

Hjälp jorden med Granola, det är gratis och funkar på både Windows och Linux, och försämrar inte datorns prestandad!





Sidor: 1

Forum huvudsida -> Webbdesign -> DevMoon.se (gjord i php)
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen