Forum: För mycket, för mycket.

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> För mycket, för mycket.

Sidor: 1

Till botten

LadyFrost 19:34 - 16:e Maj 2005 | Post #1
Medlem
Inlägg: 300


Skicka PM

Jag har ett ton prov innan skolan är slut! Utöver det ska jag gå på bio två gånger och se en film om andra världskriget och "el mar adentro" med spanskan. Både min tid och min ekonomi blir lidande Smiley Sen har jag dessutom två ytterligare projekt igång: Linuxintroduktionskurs att förbereda och att ha ansvar för kören tillsammans med ett par kompisar. ARGH. F-RUTOM det så försöker jag ta en hel del tid till att fotografera.

Det känns som att jag börjar släppa betygshysterin och satsar mest på det jag kan lägga ner själ och hjärta i. Det här låter nog überfjolligt, att vara mer intresserad av att sjunga än att plugga kemi, men var och en prioriterar väl vad hans/hennes hjärta håller varmast.

Jag har inte ens nämnt att jag ska hinna med att vara ozamosis flickvän också. Det är ju nästan det viktigaste!

*pustar ut* Nu ska jag leta fram "visa vid vindens ängar" och undersöka om jag vågar spela den på fiol på avslutningen.

-------------------------
Frihetskämpe



Celeron 19:42 - 16:e Maj 2005 | Post #2
Medlem
Inlägg: 418


Skicka PM
Spelar du fiol? Det gör jag med!

-------------------------
Det viktigaste är att ha roligt! Har ny hemsida: http://www.freewebs.com/cpperik/



LadyFrost 19:46 - 16:e Maj 2005 | Post #3
Medlem
Inlägg: 300


Skicka PM
Celeron: Japp. Har gjort sen i fyran men har inte tränat så mycket, vilket gör att jag inte direkt är jätteduktig. Repade igenom låten nu och hjälp vad jag behöver träna om jag ska sätta den...

-------------------------
Frihetskämpe



Celeron 06:42 - 17:e Maj 2005 | Post #4
Medlem
Inlägg: 418


Skicka PM
Jag har spelat sen i ettan Smiley . Jag, mina bröder och min mamma ska spela Om av Niklas Strömstedt (hoppas jag stavade det där rätt) på skolavslutningen Smiley .

-------------------------
Det viktigaste är att ha roligt! Har ny hemsida: http://www.freewebs.com/cpperik/



HärJ 14:42 - 17:e Maj 2005 | Post #5
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
vad fint Smiley
mig har spelat fiol en gång i tiden, men det var för länge sen...

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!



Sidor: 1

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> För mycket, för mycket.
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen