Forum: Lösning på jobbannonser

Forum huvudsida -> Förslag och buggar -> Lösning på jobbannonser

Sidor: 1

Till botten

Hetzz 20:02 - 14:e Januari 2008 | Post #1
Medlem
Inlägg: 516


Skicka PM
Jag tycker det har ökat med jobbannonser på sidan. Jag vet inte om detta ses som ett problem eller inte. Jag har noterat att tidigare har många sådana trådar helt sonika låsts och självdött, nu för tiden verkar de dock få vara kvar.

Jag tänkte se om det fanns flera personer som hänger runt här på forumet som delar min åsikt att det kan vara lämpligt med en egen plats för annonser, där dessa kan få leva ett eget liv. Jag har dock inte kommit fram till om detta skulle vara en egen forumdel eller en del av sidan.(att få arbetsgivare gå med på att skapa en sida i wikin som sedan länkas till någon stans känns avlägset)

Det jag vill är att se om någon mer har noterat denna ökning, om det ses som ett problem eller inte och om det gör det hur vi löser detta.

-------------------------





FunkyChicken 22:08 - 14:e Januari 2008 | Post #2
Nyhetsredaktör
Inlägg: 800


Skicka PM
,,ven om de flesta erbjudanden verkar väldigt tveksamma, åtminstonde ett var nåt pyramidspelsaktigt och det är alltid lite oklart om man får nån slags lön, osv, så tror jag att detta är ett område med potential. Det har ju varit folk från kanal5.se bla här också, och om vi hade nån permanent och dedikerad avdelning kanske andelen seriösa annonser öka. Som jag skrev nån annan stans verkade det ju ett tag som att det skulle bli nån slags samarbete med en liten arbetsförmedling, men det kanske rann ut i sanden... Anyone else?




ozamosi 23:38 - 14:e Januari 2008 | Post #3
Administratör
Inlägg: 1129


Skicka PM
Det har aldrig funnits något sammarbete med någon arbetsförmedling - någon konsultfirma ville ge indy ett jobb när vi var i Tyskland. Enligt vad jag förstod, i alla fall...

-------------------------
Ljusblå



Hetzz 23:49 - 14:e Januari 2008 | Post #4
Medlem
Inlägg: 516


Skicka PM
Jag som FC är inne lite på att på något sätt åtminstånde markera "annonser här" för att skilja det från resten av forumet, även för att se om det kan generera lite seriösare annonser.

-------------------------





Sidor: 1

Forum huvudsida -> Förslag och buggar -> Lösning på jobbannonser
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen