Forum: linux compiz

Forum huvudsida -> Mjukvara -> linux compiz

Sidor: 1

Till botten

Dread 20:31 - 11:a December 2007 | Post #1
Medlem
Inlägg: 135


Skicka PM
har installerat compizconfig settings manager, men hittar inte funktionen för att få en överblick av alla program som körs när man drar upp musen i högra hörnet, någon som vet vilket jag ska enabla för det? (eller kanske först och främst förstår vad jag menar?)

Väldigt märkligt har haft det igång, och sen efter en reboot så har det på något sätt stängts av Smiley ,,r väldigt tacksam om jag får igång det igen, tycker nämligen det är väldigt praktiskt.



-------------------------
c++



Hetzz 20:40 - 11:a December 2007 | Post #2
Medlem
Inlägg: 516


Skicka PM
Det låter onekligen som nått som kan heta "hotspots" eller dylikt. Jag vet vilken funktion du letar efter men eftersom jag inte använder compiz så har det försvunnit ur mitt minne vart du ska aktivera det.

-------------------------





Dread 16:14 - 12:a December 2007 | Post #3
Medlem
Inlägg: 135


Skicka PM
hmm, tror det heter scale efter att ha letat lite, och den funkar om jag kör alt+shift+up så funkar det som det ska, men det står att samma sak ska hända om man tar musen upp till högra hörnet problemet är att inget händer när jag gör detSmiley

väldigt märkligt fick igång det, efter mkt enable/disable, sen reboot, och... så funka det inte längre, men alt+shift+up funkar fortfarande ... suck..

-------------------------
c++

Senast redigerad 16:32 - 12:a December 2007


Dread 17:49 - 12:a December 2007 | Post #4
Medlem
Inlägg: 135


Skicka PM
såja fått igång det och lite till, funkar prima!

-------------------------
c++



Sidor: 1

Forum huvudsida -> Mjukvara -> linux compiz
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen