Forum: Snabbsvar

Forum huvudsida -> Förslag och buggar -> Snabbsvar

Sidor: 1

Till botten

Independence 19:49 - 20:e April 2005 | Post #1
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
,,r många som inte använder snabbsvar? Jag har på senare tid nästan uteslutande börjat använda snabbsvar. Jag funderar på att göra så att man ser orginalinlägget samt de tre senaste inläggen när man gör "långsamsvar" så att man kan se vad man pratar om. Nu är det rätt svårt. Skulle ni börja använda "långsamsvar" mer om detta fanns? Eller är det helt onödigt?

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





FunkyChicken 20:08 - 20:e April 2005 | Post #2
Nyhetsredaktör
Inlägg: 800


Skicka PM
Fördelen med snabbsvar är ju att man ser tråden... + att det går snabbare eftersom det blir ett klick mindre? Enda fördelen med långsamsvar är att man kan formatera texten? Det är ju en jättebra funktion, men i 99% av alla inlägg använder iaf inte jag den, så då passar snabbsvar bra. Allt är fint som det är =)




ozamosi 20:11 - 20:e April 2005 | Post #3
Administratör
Inlägg: 1129


Skicka PM
Jag tycker du ska lägga till den funktionen för de som eventuellt använder den, men jag tänker inte göra det Smiley

-------------------------
Ljusblå



HärJ 20:47 - 20:e April 2005 | Post #4
Moderator
Inlägg: 1198


Skicka PM
jag använder i princip bara långsamsvar när jag citerar. Har stött på problemet att man inte ser tråden. Skulle kanske använda långsamsvar lite mer ifall man gör så man ser lite inlägg.

-------------------------
Tänk om jag vore en skalärprodukt!



Granden 00:31 - 21:a April 2005 | Post #5
Medlem
Inlägg: 70


Skicka PM
Jag skulle nog inte bytta från snabbsvar till "långsamsvar" om du fixade det dära, för alal de enkla BBCode tagarna fungerar ju i snabbsvar också väl har faktist alldrig tänkt på det men sen när jag citerar använder jag Code rutan tycker det blir snyggare det kanske är något du kan ändra istället citerings grejen.


-------------------------
With great power, comes great opportunity to abuse that power



Jeff 00:34 - 21:a April 2005 | Post #6
Medlem
Inlägg: 38


Skicka PM
Jag använder uteslutande långsamsvar, men saknar historiafunktionen ifrån phpBB-forum något grymt! En sådan funktion vore mycket uppskattad.

-------------------------
Ingen signatur!



Independence 19:17 - 21:a April 2005 | Post #7
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
    Citat av Jeff:
Jag använder uteslutande långsamsvar, men saknar historiafunktionen ifrån phpBB-forum något grymt! En sådan funktion vore mycket uppskattad.

Hur ser den funktionen ut då?

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





Celeron 19:48 - 21:a April 2005 | Post #8
Medlem
Inlägg: 418


Skicka PM
Jag använder bara snabbsvar och skulle inte använda "långsamt svar" om den funktionen som indy föreslår fanns ändå.

-------------------------
Det viktigaste är att ha roligt! Har ny hemsida: http://www.freewebs.com/cpperik/



ozamosi 19:53 - 21:a April 2005 | Post #9
Administratör
Inlägg: 1129


Skicka PM
    Citat av Independence:
    Citat av Jeff:
Jag använder uteslutande långsamsvar, men saknar historiafunktionen ifrån phpBB-forum något grymt! En sådan funktion vore mycket uppskattad.

Hur ser den funktionen ut då?

Den visar historia... Om jag inte har helt fel så visar den senaste 25 inläggen (om längden på en sida är 25). Det verkar i alla fall de flesta göra.

-------------------------
Ljusblå



Independence 20:25 - 21:a April 2005 | Post #10
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
Okej, tänkte om det var något speciell pga att han sa just phpBB.

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





Sidor: 1

Forum huvudsida -> Förslag och buggar -> Snabbsvar
Atom feed

Du får inte posta i den här tråden | Till toppen