Forum: WDG-Team

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> WDG-Team

Sidor: 1

Till botten

webdevgroup 16:28 - 29:e Maj 2007 | Post #1
Medlem
Inlägg: 5


Skicka PM
Kommenteringstråd till blogginlägget WDG-Team.




Smygis 17:32 - 29:e Maj 2007 | Post #2
Medlem
Inlägg: 90


Skicka PM
I'm stunned by the extraordinary amount of information!

-------------------------
Ingen signatur! <- OMG! Jag har inte någon signatur! Ge mig en signatur FFS!



ozamosi 17:43 - 29:e Maj 2007 | Post #3
Administratör
Inlägg: 1129


Skicka PM
Nu när ni tagit bort alla font-taggar från sidan (som dock fortfarande är uppbyggd av tabeller, och som har reklam som ser ut som menyer. yuck!) kan jag tänka mig samma sak som FunkyChicken. Från tråden som fungerade precis lika bra, om inte bättre, för att informera, som den här bloggposten *hint*:

Förresten, jag ser mig som en "datakunnig" person med insikt i "webdesign", "programmering" och "linux, etc". Just nu studerar jag, men jag kan tänka mig att avbryta mina studier för en fast anställning.
Löneanspråk: 18'000-22'000 kronor i månaden som ingånglön för heltidsarbete, gärna rimliga villkor för övertid, OB, semester, etc. Min meritlista är dock lika obefintlig som er. När kan jag börja?


(jupps, jag känner mig faktiskt ovanligt vänlig och artig idag)

-------------------------
Ljusblå



webdevgroup 17:43 - 29:e Maj 2007 | Post #4
Medlem
Inlägg: 5


Skicka PM
Amazing isn't it!? Smiley


Senast redigerad 17:44 - 29:e Maj 2007


FunkyChicken 19:41 - 29:e Maj 2007 | Post #5
Nyhetsredaktör
Inlägg: 800


Skicka PM
Japp, från "ful" till "404" på så kort tid - amazing! Men allvarligt, när kan vi börja och vad ska vi göra? Måste vi flytta eller kan vi jobba på distans? Sista tentan är 8:e juni, efter det är jag tillgänglig.




derfian 20:04 - 29:e Maj 2007 | Post #6
Medlem
Inlägg: 149


Skicka PM
    Citat av FunkyChicken:
Japp, från "ful" till "404" på så kort tid - amazing! Men allvarligt, när kan vi börja och vad ska vi göra? Måste vi flytta eller kan vi jobba på distans? Sista tentan är 8:e juni, efter det är jag tillgänglig.


Får jag samma villkor som FunkyChicken och ozamosi kan jag också tänka mig att ställa upp. Min sista tenta går 11:e juni.




ozamosi 20:46 - 29:e Maj 2007 | Post #7
Administratör
Inlägg: 1129


Skicka PM
    Citat av FunkyChicken:
Japp, från "ful" till "404" på så kort tid - amazing! Men allvarligt, när kan vi börja och vad ska vi göra? Måste vi flytta eller kan vi jobba på distans? Sista tentan är 8:e juni, efter det är jag tillgänglig.


,,ntligen fattar jag varför man får 404! *Någon* kollar inte sina länkar innan denne postar, och länken i bloggen är följaktligen trasig.

-------------------------
Ljusblå



Independence 21:18 - 29:e Maj 2007 | Post #8
Administratör
Inlägg: 1800


Skicka PM
*lås*

-------------------------

Vi är riddarna som säger fiskbulle!





Sidor: 1

Forum huvudsida -> Kommentarer -> Bloggar -> WDG-Team
Atom feed

Tråden är låst | Till toppen