Forum huvudsida -> Kommentarer -> Paket -> Billy the plumber
Sidor: 1
Dragoul | 22:16 - 13:e April 2005 | Post #1 | |
Medlem Inlägg: 11 Skicka PM |
Målet är att komma till din lunch genom att använda dig av lådor, toaletter, klot, broar, dykarutrustning mm... ------------------------- "Trying is the first step towards failure." |
Independence | 09:52 - 21:a Juni 2005 | Post #2 | |
Administratör Inlägg: 1800 Skicka PM |
Länken fungerar inte pga att passagen inte tillåter att man direktlänkar till saker från andra siter verkar det som. Laddar man bilden genom att skriva in adressen så visas den normalt sedan. Du kan lägga upp screenshoten här på Blinkenlights om du vill slippa det. Verkar vara ett riktigt bra spel i övrigt! ------------------------- Vi är riddarna som säger fiskbulle! |
Dragoul | 22:15 - 21:a Juni 2005 | Post #3 | |
Medlem Inlägg: 11 Skicka PM |
tänkte inte på att jag kan lägga upp filen här... fixar det direkt vill bara tillägga att om något hittar något bugg i spelet eller att om någon av banorna går att klara väldigt lätt eller på fel sätt, säg till så det kan fixas. ------------------------- "Trying is the first step towards failure." Senast redigerad 22:16 - 21:a Juni 2005 |
hesselbam | 20:10 - 14:e April 2007 | Post #4 | |
Medlem Inlägg: 1 Skicka PM |
Jag håller på att lära mig 2D i C++ och det du har gort är presis det jag vill göra! så skulle jag kunna få din "source code"(för att se hur du har gort) eller någon bra tutorial?... Edit: Ett svar skulle vara bra... Edit2: Ett Svar Skulle Vara Bra... Igen... Senast redigerad 19:47 - 8:e Maj 2007 |
Sidor: 1
Forum huvudsida -> Kommentarer -> Paket -> Billy the plumber
Du får inte posta i den här tråden | Till toppen
Datum
2024-12-22 03:43
Vecka: 51
Besökare
Inloggade: 0
Gäster: 605
Medlemmar
Medlemmar: 53576
Forum
Senaste inlägget: HAHA MÄNNISKAN LEVER ÄN (13:45 - 18:e Januari 2019, av Hetzz)
Wiki
Senaste ändringen:
3D (rev: 1, tid: 09:40 - 13:e November 2015)
Chatt
#blinkenlights @ Libera.Chat
Gratis shellkonton för IRC, webbsidor mm.