Forum huvudsida -> Kommentarer -> Nyheter -> Liftarens Guide-filmen
Sidor: 1
ozamosi | 18:48 - 10:e April 2005 | Post #1 | |
Administratör Inlägg: 1129 Skicka PM |
Min första tanke när jag fick höra att Liftarens Guide till Galaxen skulle filmatiseras var "Den M...STE jag se!". Sen, ju mer jag fick höra, desto mer sjönk mina förhoppningar. Ytterligare ett "bevis" för min åsikt fick jag i MJ Simpsons recension. Mj Simpson har studerat Doglas Adams liv, verk och kärriär i mer än 20 år. Hans kommentar till filmen är The HitchhikerEUR(TM)s Guide to the Galaxy movie is bad. Really bad. You just won't believe how vastly, staggeringly, jaw-droppingly bad it is. I mean, you might think that The Phantom Menace was a hopelessly misguided attempt to reinvent a much-loved franchise by people who, though well-intentioned, completely failed to understand what made the original popular - but that's just peanuts to the Hitchhiker's movie. Inte så upplyftande alltså. Den korta, spoilerfria, versionen hittar du här, och den längre med spoilers hittar du här. ------------------------- Ljusblå |
tobbez | 18:59 - 10:e April 2005 | Post #2 | |
Medlem Inlägg: 364 Skicka PM |
hmm, man skulle göra en Liftarens Guide-filmen själv istället , så kanske det skulle bli bättre. himla idioter att förstöra så |
Independence | 20:07 - 10:e April 2005 | Post #3 | |
Administratör Inlägg: 1800 Skicka PM |
Jag tänkte direkt "ARGH! Den ska jag INTE se för allt i världen!!" och det känns inte som jag tänker byta åsikt heller.. ------------------------- Vi är riddarna som säger fiskbulle! |
HärJ | 20:33 - 10:e April 2005 | Post #4 | |
Moderator Inlägg: 1198 Skicka PM |
jag kan ju inte säga att jag tycker den verkar dålig, men den verkar vara lite väl långt från boken. ------------------------- Tänk om jag vore en skalärprodukt! |
Silent Nerv | 19:04 - 11:a April 2005 | Post #5 | |
Medlem Inlägg: 15 Skicka PM |
Alltså har ni inte sätt den gammla eller !? eller finns det 2 st ? Den gammla är i alla fall S... bra, det är på något vis töntig men följer man alla delar så kommer man tycka om serien... jag råkade komma åt den av en olyckshändelse. FEL-FILM men den var bra en då ... ------------------------- Ingen signatur! |
tobbez | 19:06 - 11:a April 2005 | Post #6 | |
Medlem Inlägg: 364 Skicka PM |
silent nerv: du tänker inte på tv-serie? tv-serie != film |
Sidor: 1
Forum huvudsida -> Kommentarer -> Nyheter -> Liftarens Guide-filmen
Du får inte posta i den här tråden | Till toppen
Datum
2024-12-21 18:12
Vecka: 51
Besökare
Inloggade: 0
Gäster: 605
Medlemmar
Medlemmar: 53576
Forum
Senaste inlägget: HAHA MÄNNISKAN LEVER ÄN (13:45 - 18:e Januari 2019, av Hetzz)
Wiki
Senaste ändringen:
3D (rev: 1, tid: 09:40 - 13:e November 2015)
Chatt
#blinkenlights @ Libera.Chat
Gratis shellkonton för IRC, webbsidor mm.